Πάνος POV
Είναι εννιά η ώρα το πρωί και το κουδούνι χτυπάει σαν τρελό.
Αγουροξυπνημένος πηγαίνω άτσαλα προς την πόρτα.
Ποιος είναι τέτοια ώρα Σαββατιάτικα;
Το κουδούνι συνεχίζει και χτυπάει. Σαν να μου χτυπάνε με σφυριά το κεφάλι μου.
«Τώρα άνθρωπε του θεού έρχομαι.» Φώναξα λίγο πριν κοιτάξω από το ματάκι και προς έκπληξης μου πίσω από την πόρτα βρίσκεται ο Αλέξανδρος.
Χωρίς να πολύ αναρωτηθώ τι είναι αυτό που θέλει από την ζωή μου αυτή την συγκεκριμένη στιγμή ανοίγω διάπλατα την πόρτα.
Ο Αλέξανδρος ξαφνιασμένος από την κίνηση μου με σμπρωχνει και μπαίνουμε και οι δυο στο σπίτι μου.
«Καλημέρα και σε εσένα.» Λέω ειρωνικά αναφερόμενος στην σιωπή που τον κατέβαλε.
Πριν προλάβω να ανοίξω το στόμα μου για να ρωτήσω γιατί μπήκε μέσα με τέτοιο τρόπο, η απρόσμενη γροθιά του έρχεται σε επαφή με το σκληρό σαγόνι μου και το αίσθημα του πόνου κάνει την παρουσία του.
«Οπα ρε φίλε τι κάνεις; Μάλλον τι σου έκανα;» Είπα φτύνοντας τα λόγια μου μαζί με λίγο από το αίμα που μου προκάλεσε η γροθιά του.
Χωρίς να πάρω απάντηση, δέχομαι μια δεύτερη μπουνιά αυτή την φορά στο μάτι.
Ίσως επειδή ήμουν αρκετά ζαλισμένος από την αποψινή βραδιά, λίγο το ότι με βρήκε στον ύπνο, με κάνει να βρεθώ με δύναμη στο πάτωμα, αδύναμος πλέον να αποκρουσω οποιοδήποτε χτύπημα του έρχεται με δύναμη στο σώμα μου.
Δεχόμουν κλοτσιες που μου προκαλούσαν τάση προς εμετό και οξύ πόνο. Πεθαίνω;Όταν πλέον βρέθηκε λίγο έλεος στην ψυχή του σταμάτησε τα χτυπήματα. Είναι πολύ δυνατός γαμωτο! Γιατί ποναω τόσο πολύ; (Νομίζω κάθε κοπέλα όταν έχει περίοδο)
«Για να μην μείνεις και χωρίς απάντηση, αυτό ήταν για τον τρόπο που φέρθηκες χθες στην Αφροδίτη.»
«Πως της φέρθηκα;» Δεν θυμάμαι τίποτα από τα χθεσινοβραδινά.
«Μάλλον είσαι ακόμα λιώμα, όταν θυμηθείς μην κάνεις καν το κόπο να της μιλήσεις γιατί θα είναι με αυτόν που της αξίζει.»
Ήταν τα τελευταία του λόγια πριν ανοίξει την πόρτα και εξαφανιστεί αφηνοντας με πονεμένο και απορημένο για το τι έκανα στην Αφροδίτη.
Δεν θέλω να την πληγώνω, αλλά πρέπει να έκανα μεγάλη μαλακια για να ήρθε να με χτυπήσει τόσο δυνατά ο παπαρας.
YOU ARE READING
Your Madness
Teen FictionΚάποιες φορές το να είσαι ερωτευμένος με κάποιον και εκείνος να είναι ερωτευμένος μαζί σου δεν είναι αρκετό για να είστε μαζί αν ο μόνος που το γνωρίζει είναι οι εαυτοί σας. Πόσες ιστορίες μας λένε πως πρέπει να παλέψεις για έναν έρωτα γιατί μόνο τ...