·14·Transporter 🚨

127 16 17
                                    

Γιατί πάντα είναι τόσο δύσκολο να ξυπνάς για το σχολείο; Εγώ ας πούμε πρακτικά έχει 5 ώρες που ξύπνησα όμως όσο ακούω την θρησκευτικό μας, τα μάτια μου αρχίζουν να κλείνουν. Ή είμαι πολύ κουρασμένη ή έχει τόσο γλυκιά φωνή που με γλαρωνει. Ή μάλλον και τα δυο.

Σήμερα ήταν μια ήσυχη μέρα. Δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο. Εγώ στα διαλείμματα καθόμουν με τα παιδιά στο γνωστό παγκάκι. Ενώ ο Πάνος, το πουλάκι μου, καθόταν στο διπλανό και φασώνονταν με την Βίκυ.

Δεν θα σχολιάσω αυτά που έγιναν το Σάββατο σε σύγκριση με τα σημερινά. Είναι διπολικος. Τα θέλει όλα. Και την ταναπου και εμένα. Για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο. Είναι δύσκολο να τους βλέπω μαζί σε κάθε διάλειμμα και εμένα ούτε να με φτύσει. Σίγουρα είναι καλύτερα όμως έτσι γιατί υπάρχει μια σταθερή διαδοχική σειρά γεγονότων. Αυτός με αυτήν και εγώ μόνη μου. Όταν με παίρνει και εμένα η μπάλα στο παιχνίδι του, γίνεται απλά καταστροφικό.

Μετά από όλα τα γεγονότα με τον Πάνο κατάλαβα ότι πρέπει να βρω κάποιον ή ακόμα καλύτερα κάποιος να βρει εμένα, που να του αρέσω, να μου αρέσει και να μην υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που να το εμποδίζουν αυτό. Λέω εγώ τώρα ως παράδειγμα, η βλακεια που κουβαλάει ο άλλος στο κεφάλι του και δεν ξέρει τι θέλει.

Τα κορίτσια μου μιλούσαν για τον Αγγελο από την τριτη. Είναι και αυτος γνωστος γυναικάς όπως κάποιοι θα έλεγαν, όμως έχω ακούσει πως του αρέσω. Τώρα πως έγινε αυτό δεν έχω ιδέα αφού είμαι σαν κινητή καταστροφή πόθου, αλλά δεν θα το σχολιάσουμε τώρα αυτό.

Το θέμα είναι πως θα ήταν μια εύκολη ευκαιρία να κάνω κάτι μαζί του, τώρα τι είναι αυτό το κάτι δεν ξέρω ,έτσι μου είπαν τα κορίτσια, για να ξεπεράσω το άλλο κάτι που έχω με τον Πάνο. Από την μια σκέφτομαι πως αυτό δεν θα λειτουργήσει, να κάνεις φάση με κάποιον μόνο και μόνο για να ξεπεράσεις αυτόν που σου αρέσει επειδή είναι μονόπλευρα τα αισθήματα.

Το κουδούνι χτύπησε και σήμαινε η έναρξη του πεμπτου διαλείμματος. Αποφεύγοντας τα ζώα που ξέφυγαν από το κλουβί,συμμαθητές μου,  πήγα ως τις τουαλέτες του σχολείου όπου και κλειδώθηκα μέσα σε μια από αυτές. Πριν κάνω κίνηση να ανοίξω την πόρτα διάφορες φωνές γέμισαν τον στενό χώρο που αποτελούνταν οι σχολικές τουαλέτες.

«Τώρα εσυ πιστεύεις ότι ο Πάνος θέλει αυτή την άσχημη;» Μια φωνή έλεγε.

«Είμαι αρκετά σίγουρη! Αλλά παίζει να είναι πολύ εύκολη γιατί κάποιοι έλεγαν πως αυτή ενώ ξέρει πως ο Πάνος την θέλει θα κάνει κάτι με τον Άγγελο από την τριτη στον χορό του σχολείου!»

Your Madness Where stories live. Discover now