•20•Now we are done

37 4 0
                                    


«Ή τώρα ή ποτε. Πηδά Αφροδίτη!» Μου φώναξε ο Αλέξανδρος.

Αλήθεια θα το έκανα αυτό; Ήμουν έτοιμη να πηδήξω στον Θερμαϊκό;

'Και αν κολλήσεις καμία αρρώστια;'

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να με ενθαρρύνεις.

'Ποιος είπε κάτι τέτοιο; Εγώ είμαι το αντίθετο από εσένα. Όταν φοβάσαι ειμαι εδώ για να σε σπρώχνω και όταν είσαι έτοιμη να πηδήξεις στον Θερμαϊκό θα σου πω όλες τις πιθανές συνέπειες ώστε να μην το κάνεις!'

Ξέρεις πως αυτό δεν βγάζει κανένα νόημα έτσι;

'Οι άνθρωποι είναι ανάποδα όντα οποτε χρειάζονται ανάποδη ψυχολογία'

Γουατεβερ

«Αααααααα.» Φώναξα, αφηνοντας το κορμί μου στα δίχτυα του ανέμου και στη δύναμη της βαρύτητας να με βυθίσουν στα νερά του Θερμαϊκού που τύλιξαν το σώμα μου.

Το έκανα, πήδηξα στον Θερμαϊκό. Είμαι και επίσημα η πιο ηλίθια κοπέλα του κόσμου.

Λίγες στιγμές αργότερα ο Αλέξανδρος με έβγαλε έξω και με σκέπαζε με πετσέτες και μάλλον με μια κουβέρτα(;).

'Αυτό πάντως ήταν πολύ ηλιθιο'

Το ξέρω

'Όχι τίποτα δηλαδή τζάμπα το μακιγιάζ τζάμπα τα ωραία ρούχα'

Το ξέρω

'Έγινες παπί'

Το ξέρω

'ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ'

Μπορείς να σκάσεις τώρα;

'Καλά'

Πρέπει να είχαμε φτάσει στο αυτοκίνητο του Αλεξάνδρου το οποίο μετατράπηκε σε σάουνα για την χαρη μου.

Στο αποψινό ραντεβού ο Αλέξανδρος είχε μια ιδέα: να κάνω όλα όσα φοβόμουν.

Ή μήπως εγώ τον ανάγκασα εγω;Ή μήπως ο Πάνος; Ή μήπως η θεία μου από το Σικάγο που ένα φεγγάρι είχε κάνει χορεύτρια; (Το τελευταίο σας δίνω ένα χιντ πως μην το υπολογίζεται και πολύ, ελπίζω να γελάσετε όμως)

Αιτία για αυτή την απόφαση ήταν ένα τηλεφώνημα.

Το τηλεφώνημα προερχόταν από τον Πάνο.

Λετς γκοου ε φιου μομεντς μπακ.

«Με ακούς Αφροδίτη; Δεν σε θέλω πια! Κουράστηκα να προσπαθώ. Είσαι ότι χειρότερο έχω γνωρίσει ποτε στην ζωή μου. Με έχεις πληγώσει όσο κανένας άλλος. Βαρέθηκα μια κοπέλα που το μόνο που την νοιάζει είναι να φαίνεται ωραία και να έχει τόση ανασφάλεια για τον εαυτό της. Τραβά παράτα με τώρα και άσε με στις γκόμενες μου.»

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Your Madness Where stories live. Discover now