Çocuk acele ile konuştu.
"Aşağıya inersen giderim.Bunu biliyorsun.Camdan bakmaya devam et."
Kızın heyecanı sönmüş,hayal kırıklığına uğramıştı.
"Neden?"sesi titremişti.
Kai kızın sesinin titremesini fark etmişti.Kız bilmiyordu ki onun üzülmesi Kai'yi parçalıyordu.Çocuk sıkıntılı bir nefes verdi.
"In Ha,üzülme tamam mı?Bak,bir gün karşına tam anlamıyla çıkacağım.Çekinmeden,korkmadan.Ama o gün bugün değil."
Kız cama başını yasladı.Çocuğun karanlık bedenini izlemeye devam etti.Üstündeki kolej tarzı sweati fark etti.Çocuk istemeden açık veriyordu,kız fark etmişti.Ama çocuğun ruhu duymuyordu.
Son bir kere daha deneme kararı aldı.
"Kai,gelsem-"
Sözü çocuk tarafından kesildi.
"Hava soğuk,bir daha grip olma.Hem gidiyorum zaten.Popomun uyuştuğunu hissediyorum.Çok soğuk,sakın inme."
Kız sinirle kaşlarını çattı.Yatağının üzerindeki siyah atkıyı alıp top haline getirdi.Ayrıca sinirlendiği için küçük süs yastıklarından bir tanesini kaptı.
In Ha camı açtı ve sinirle çocuğun kafasına ilk yastığı attı.Bu haraket Kai'nin boş anına denk geldiği için ağzından bir yakarış döküldü.
"Yah In Ha!"
Çocuğun sesini telefon harici bir yerden duymak kızın heyecanının yeniden ortaya çıkmasını sağlamıştı.
In Ha elindeki atkıyı da camdan aşğıya fırlattı.Atkı yastıktan hafif olduğu için çocuğun yakınına,yere düştü.
Kız camdan sarktı ve eliyle atkıyı göstererek hafiften bağırdı.
"Gerizekalı!Atkıyı al ve tak.Ayrıca evine git.Daha fazla üşüme."
Çocuk sevinçten gülmeye başladı ve kızın attığı atkıyı yerden alıp sirkeledi.Daha sonra boynuna doladı.Yastığı kolunun altına sıkıştırdı.Son kez penceredeki kıza baktı.
El salladı ve evine doğru yol almaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flower,kai
Teen Fiction"Saçlarının lavantalar kadar güzel koktuğunu bilmem için yanında olmama gerek yok."