0.5

168 6 2
                                    

Title : Hotel, Khemah

Sinopsis :

Seorang budak perempuan yang hilangkan diri dari keluarganya dan bergaduh dengan lelaki dalam sebuah khemah.

Penerangan :

First budak perempuan ni dia pergi holiday dengan family dia and tempat dia holiday tu dekat dengan tempat kerja pakcik dia. Pakcik dia ni pula kerja sebagai pengurus di sebuah hotel 4 bintang. So before dorang balik dorang pergi jalan jalan dekat pantai yang hotel tu sediakan khas untuk orang yang menyewa hotel di situ sambil sambil itu mereka berjalan jalan di kawasan yang berdekatan dengan pantai tu.

Jalan punya jalan tetiba mereka jumpa khemah so pakcik dia pun terang la kemah ni untuk orang yang nak ada feeling feeling perkhemahan dan sebagainya.

Waktu balik dorang tak sedar salah sorang dari family dorang hilang. Dan orang tu ialah budak perempuan tu. Dia hilang masa pakcik dia explain pasal khemah.

Apa yang budak perempuan tu buat, dia menyorok di salah satu khemah yang ada di hotel tu sebab dia suka tempat tu And suddenly ada lelaki sewa khemah tempat yang sama di khemah perempuan tu.

Bila lelaki tu dah masuk khemah, budak perempuan tu menyorok kat tepi katil.

dan dari situ bermulah cita korang..

--

Ada salah? Tak paham?

Bagitau dan tanya kat sini.

Story IdeasWhere stories live. Discover now