T Í T L Ë - Psycho Girl
S Y Ñ Ò P S Í S - "Don't trust people too much or you heart will hurt just like how much you trust them"
P È N Ë R Ã N G Á N - sorang perempuan ni actually dia takda la psycho sangat. Tapi dia ni jenis yang mudah marah. Panas baran lah kiranya. Tapi dia cuma tak boleh kawal panas barannya bila dia tegur orang lepastu orang buat tak tau atau melawan.
Kalau dia tegur kau dan kau setuju dengan apa yang dia kata dia tak kesah.
Dia juga jenis yang matang, cuma matang dia hilang bila dia tak kawal baran dia tu.
Bila orang tak layan teguran dia atau orang melawan baru lah dia start aktivitanya untuk memberi pengajaran dekat orang tu. Dia buat macam macam sampai orang tu setuju dengan teguran dia dan ikut cakap dia.
Antara seksaan yang dia buat sama macam cara orang jepun menjajah tanah melayu dulu. Kalau orang tu mengadu kelaparan, dia akan ambil pisau dan potong isi-isi badan orang tu untuk dijadikan hidangan. Senang kata dia ajar orang tu jadi kanibal la juga. Tapi dia tak bunuh orang tu cuma siapa yang dah jadi mangsa culik dia sebab tak layan teguran dia tu berkemungkinan besar akan jadi cacat. Mulut mereka dijahit. Kaki tangan dipotong.
Satu hari tu ada lelaki degil yang jadi mangsa dia. Tapi mula-mula dia tak tangkap lelaki tu even lelaki tu abai teguran dia. Lepas seminggu lelako tu abai teguran dia baru dia tangkap lelaki tu
Dan bermula lah momen yang menjadikan mereka akhirnya sepasang kekasih dan lelaki itu membantu perempuan itu untuk membuang perangai psychonya.
----
Hambar tul idea ni.
Tak tau la mcm mana boleh muncul idea no kat otak 🌚🌚
YOU ARE READING
Story Ideas
RandomDisini tempat untuk aku menghamburkan segala idea yang pelik pelik dll ??? Biyutipul kaver bai @taesty_ at BeautyFool Graphic Shop [ YOLO IN ] ?