0.6

139 9 0
                                    

Title : Are we twins? / We are twins? Seriously?!

Synopsis :

Kisah tentang sepasang kembar yang yang lahir berlain tahun.

Penerangan :
Kembar ni sorang perempuan dan sorang lelaki  dan waktu dorang kecil dorang terpisah atas sebab yang tertentu dan waktu dorang sudah besar, ibu kandung dorang bagitahu la yang dorang ni anak angkat so dorang ni pun cari la keluarga kandung dorang. Tapi dorang tak sedar yang sebenarnya dorang dah jumpa salah satu ahli keluarga dorang atau lebih tepat kembar dorang sendiri. Dalam masa yang sama si abang ni dah jatuh hati kat adik dia.

Satu hari tu si abang ni jumpa la si adik sebab nak berkawan sekaligus meluahkan perasaan dia yang dia suka perempuan@kembar dia. Tapi makin lama si abang ni syak sesuatu. Then dia terus cari adik dia but bila dia tau perempuan yang dia suka tu sebenarnya adik kembar dia, dia langsung tak percaya sebab nama dorang jauh berbeza.

Lepastu dia makin tak yakin yang perempuan tu adik kembar dia sebab dorang lahir berlainan tahun.

end up si abang ni tanya si adik bila birthday dia.

Lepastu makin lama baru dia percaya sebab dia dengan adik dia beza minit ja lahir dan disebabkan tu lah dorang dua lahir beza tahun.

cth birthday dorg :

31 Dec 1999, 11:56pm - Si abang
1 January 2000, 12:06 - Si adik

sooooooooo..

paham tak?

Story IdeasWhere stories live. Discover now