Pentru tine!

151 6 0
                                    


Ma faci cea mai fericita persoana din lume , stii asta?

Ma saruti dimineata, iar cand ne oprim, ma tragi mai aproape si-mi spui ca ma vrei.

Suntem diferiti, la naiba , o vedem si noi, si o vad si ceilalti si nici macar nu ne pasa.Ti s-a spus azi ca-s prea buna pentru tine, tu ai raspuns doar ca stii ca esti o influenta rea pentru mine, si eu ti-am spus ca te iubesc, iar totul a disparut. Apoi am ras. Mereu radem impreuna , pentru faptul ca tu urasti Craciunul sau ca tata nu te-ar placea..

Mi-ai sarutat mana pe scari,iar tata a inceput sa zambeasca. Acum ceva timp eram suparata pe tine toata ziua si te sarutam doar cand plecai, acum nu ne certam deloc, doar pentru ca nu-ti place sa nu te sarut. Si-mi place asta. Imi placi tu!

Mi-ai sarutat umarul azi si mi-ai spus ca-mi iubesti fiecare centimetru de piele. Te-ai jucat toata ziua cu degetele pe abdomenul meu , te-ai jucat cu parul meu. Ma privesti in ochi si vad cum ti se dilata pupilele incat sa ma pot vedea in ochii tai. Te sarut de zece ori inainte sa pleci , iar apoi te strig sa te opresti , sa te sarut din nou.

Suntem ciudati impreuna , dar iubirea noastra e genul pe care nu l-am simtit niciodata, ma uit la tine si ma calmez.

Imi spui ca ma iubesti , apoi zambesti ca un fraier.

Imi spui ca-s un copil rau de fiecare data cand fumez sau scap ceva sau fac ceva gresit, iar cand iau note mari la teste, primul lucru pe care il faci e sa ma pupi pe cap si-mi spui ca esti mandru de mine. Iubesc asta!

Iti plac buzunarele mele de la spate , stiu asta. Ma musti de gat, apoi faci mici crize de gelozie, de parca nu esti tu cel care a lasat semnele acolo.

Stau mai sus cu o treapta pe scari, mereu, doar ca sa-ti ajung in dreptul ochilor.

Stau cu capul pe picioarele tale si te joci in parul meu, asta-i raiul meu !

Ma strici "Buu" doar pentru ca-ti place, iar mie cred ca-mi place mai mult decat numele meu.

Imi spui ca sunt un dezastru , dar is dezastrul tau. Ne imaginam cum ar fi sa luam primul tren si sa plecam . Sper sa facem asta candva. Sper sa mergem la Paris, iubesc Parisul, iar cu tine ar fi si mai frumos, stiu asta!

Am cosmaruri din nou si nu dorm noaptea, si tu iti faci griji mai multe ca mine . Te trezesti in toiul noptii si incerci sa ma calmezi , ori ma mangai pana adorm.

Imi spui ca-s frumoasa desi nu-s deloc machiata.Imi spui ca sunt cea mai buna parte din viata ta , ca pentru mine ai face orice. Imi spui ca ma iubesti . Si te cred pentru prima oara, dupa mult timp.


CHIAR CRED IN IUBIRE!

Tot ce simt!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum