Într-o zi, cineva, îți va spune despre dragoste și tu vei înțelege că e despre voi. Vei sta ghemuită la pieptul lui și în clipa aceea de căldură și liniște vei uita tot ce a fost până la el. Suferințele, oamenii nepotriviți și lecțiile de viață. Le vei uita pe toate, pentru că vei dori atât de mult să trăiești prezentul. Să păstrezi fiecare minut din îmbrățișarea care îți va aduce împăcare. Într-o zi, cineva îți va spune cât de mult te iubește și tu vei ști că e reciproc .
La toți ne vine vremea ,mai devreme sau mai târziu, să întâlnim o anume persoană .
O persoană care să "ne pună capac".
O persoană care o să devină obsesie , un drog pentru noi. Deși nu realizăm asta la momentul potrivit , realizăm după.*******
Practicasem toată viața un sistem care până în acel moment funcționase de minune, și care mergea în felul următor: dacă da-i semne că îți pasă de mine, o s-o iau la goană și o să-ți spun să păstrezi naibii distanța. Și funcționase. Chiar funcționase. Până în acel moment când încetase să o mai facă.
Am găsit un bărbat adevărat , un bărbat care îi construiește femeii de lângă el un costum antiglonț, din iubirea pe care i-o poartă,pentru a o proteja de durere.
Este bărbatul care și-a găsit un loc pe viață în mintea mea încă de prima oară când l-am văzut.
Este bărbatul care m-a lăsat puțin câte puțin să gust dintr-o pasiune și dorință pe care nu le credeam posibile să existe.In momentul în care îl sărut, buzele noastre se întalnesc : doritoarea, fierbinți, de neoprit.
Își ridică capul și se uită atent la mine, ochii săi sunt fixați într-ai mei. Și-l simt astfel strecurându-se în mine, prin nervi, fibre și molecule; curgând, rapid, energic, în trupul meu .
M-ai înfuriat, provocat, sfidat, fascinat, excitat, o grămadă de emoții.
Are darul acesta minunat de a te face să te simți o regină lângă el.Nici nu există cuvinte pentru a descrie cât de. . . tulburător și copleșitor poate fi simplul mod în care se uită la mine. Ceva tânjește după el, după felul lui de a-mi însenina ochii.
Iubesc faptul că am ocazia să-i admir această culoare nemaiîntâlnită a ochilor lui inuman de superbi , să mă las captivă de limpezimea din ei .Îmi așez mâna , în fiecare seară, pe pieptul lui și încep să urc până dau cumva de locul unde i se află inima și observ că și a lui bate la fel de tare, poate mai tare decât a mea .
Ador să stau cu el, mă face să râd ca nimeni altcineva, vorbim despre multe lucruri și timpul petrecut împreună mă face să uit de probleme. Te-aș pune pe repeat toată viața. Ești cea mai pură creatură pe care am întalnit-o vreodată, să rămâi așa!
Vreau să îi văd chipul în fiecare zi, vreau să fiu lângă el, vreau să îl simt aproape, să mă joc în părul lui, să simt că e al meu.
Vreau să îi ofer toată iubirea pe care o am și o pot da cuiva, vreau ca atunci când îi aud vocea, să mă mângâie, să mă facă să zbor.
Vreau să îi ofer ce e mai bun, să-i fiu alături.
Vreau să mă schimb lângă el, vreau să am cu el ce alții caută o viață, vreau să am cea mai frumoasă poveste de dragoste alături de el.