Este a multa oară când sunt întrebată:
Cum ar trebui să seducă o femeie? Sau ce ar trebui să facă?Nepoliticoasă din fire, răspund la o întrebare cu o întrebare. Sau mai multe.
De ce ar trebui să seducă o femeie? Adică de ce ar trebui să existe eforturi conștiente în sensul ăsta? Ce o să se întâmple după ce se plictisește să îl seducă pe bărbatul respectiv, ceea ce se întâmplă când capătă privirea tâmpă de femeie îndrăgostită? Sau ce s-ar întâmpla dacă și-ar face din seducție un hobby și ar avea doar misiuni de îndeplinit?
O femeie nu cred că ar trebui să fie ocupată să seducă, ci să se educe. Nu să manipuleze bărbați cu scopul de a impresiona, ci să-și manipuleze ei instinctele și gândirea. Nu să elaboreze strategii de a atrage pe cineva anume, ci să investească timp și energie în ea și în calitățile sale.
O femeie oricum este un magnet, ea trebuie doar șlefuită pentru a atrage bărbați de o anumită calitate, căci după ruj roșu și tocuri fluieră și muncitorii de pe schelă.
Ea trebuie să fie asemenea unui tablou care atrage prin sinceritatea emoției pusă pe pânză, prin mesaj și idei, ori eu n-am văzut nici o piesă de artă care să strige după public.
O femeie care își știe valoarea nu are nevoie de modalități de a seduce și nu își pune problema că trebuie să placă tuturor. Tot ce are de făcut este să se lase privită, asemenea tabloului și să știe să spună NU, zâmbind, acolo unde nu este privită cum merită. Abia asta va fi o modalitate de seducție, dar una pe termen lung și neconștientizată.