DITAKDIRKAN

27 4 6
                                    

Hari demi hari berlalu dan Amirul dan Natasha semakin rapat seperti Amirul rapat dengan Ayra.

"Kenapa Natasha ada mengeluarkan perasaan yang sama bila aku bersama Ayra?Suara dia, perangai dia sama je macam Ayra"Bisik Amirul yang pelik dengan perasaannya sendiri.

Ding ding
Bunyi telefon Amirul berbunyi.

"Amirul, buat live sambil main ukelele boleh tk?Nanti aku join sekali!"Mesej daripada Natasha.

"Ok...Pukul 9 nanti aku buat"Balas Amirul

Amirul membuat live seperti yang diarahkan oleh Natasha.Di dalam live tersebut, mereka berdua nampak sangat romantik.

"Ain, Cer tengok dua ekor nk sweet je" Komen Danish.

"Ye ah tu kan"Balas daripada kawan baik Natasha iaitu Nurul Ain.

Hari demi hari berlalu makin indah buat Amirul kerana kehadiran Natasha didalam hidupnya.

"Mirul, sabtu ni jom ikut aku pegi mall."Mesej Danish Kepada Amirul.

Tetapi pada masa yang sama juga , Amirul menerima mesej daripada Natasha.

"Amirul , jom ikut aku pegi AEON sabtu ni.Boleh tak?"mesej Natasha.

"Mana satu aku nak pilih ni?Tkpelah aku pilih Natasha lah."Kata Amirul.

"Sorry ah bro tklehlah ada hal"balas Amirul Kepada Danish.

Pada Hari Tersebut, Natasha dan Amirul keluar bersama tetapi Amirul ada rasa tidak sedap hati dan dapat rasakan yang ada sesuatu akan terjadi.

"Amirul, awak ke tu?"Suara seorang perempuan didengari Amirul.

Amirul pandang kebalakang dan mendapati ianya Ayra.

"Hai lama tak jumpa..siapa tu?"Kata Ayra.

Amirul terpaku kerana terkejut bahawa dia berjumpa dengan Ayra semula. Sekarang dia tidak boleh membuat pilihan. Natasha atau Ayra?

Our FutureWhere stories live. Discover now