BERTAMBAH MASALAH

25 4 2
                                    

"Natasha lebih aku cintakan, Ayra lebih aku sayangkan"Kata Amirul didalam biliknya.

Ding ding

"Hi Mirul, Ni Ayra...Untuk pengetahuan awak saya akan berpindah ke sekolah awak!"Mesej daripada nombor tidak diketahuinya.

Ding Ding

"Mirul, Awak Ok Tak?Awak rehat eh."Mesej daripada Natasha.

Masalah Amirul bertambah dua kali ganda apabila dia dapat tahu yang Ayra akan berpindah ke sekolahnya.Dia berasa menyesal dan bersyukur pada masa pertama ketika tahu yang Ayra akan berpindah ke sekolah yang sama tetapi dia takut itu akan mengganggu hubungannya dengan Natasha.Tetapi dia juga sayangkan Ayra.

-Pada hari persekolahan-

"Eh Mirul, awak pengawas eh?Hebatlah"Kata Ayra.

"Hehe"Senyum Amirul yang gembira dipuji oleh Ayra.

"Amirul, boleh tak awak tunjukkan sekolah ni?"Minta Ayra.

"BOLEH! Mari ikut saya"Kata Amirul.

"Oh ini rupanya kerjanya..yang ada hal sangat ni"Kata Danish yang nampak Amirul dan Ayra bersama.

Biasanya , ketika pulang, Amirul akan pulang bersama Danish.Tetapi hari ini, dia pulang bersama Ayra dan Natasha pada masa yang sama.
Tetapi
Danish dibelakangnya perhatikannya.

Ding Ding

"Ada hal eh? sampai dua orang"Mesej danish bersama emoji marah.

"Aduh, Danish pulak Marah."Kata Amirul.

Our FutureWhere stories live. Discover now