180 fokkal vissza

48 5 3
                                    

Igen jól látjátok, nem haltam meg. (Néha azt kívánom bár ne így lenne.) De kitaláltam hogyan folytatódjon.

Jay POV

Elkezdtem fel-alá járkálni, amikoris rájöttem, mit tehetnénk. "Srácok, esetleg ha visszaforgatnánk az időt megállíthatnánk ezt a vakmerő "kaszkadőr mutatványt" a jelmezzel." javasoltam. "Már nem azért, de megőrültél?" kérdezett vissza Lloyd. Csak bólintottam. "Lehet. Egyszer már megcsináltam. Igaz, kívánság volt és túl hosszú lenne elmagyarázni, hogy értsétek, de ez már nem az eredeti világ. Egy másik valóságban Nya meghal. Az utolsó kívánságom egy multiverzumot hozott létre egy másik lehetséges véggel." Egyedül Zane és Pixal értette. "Multiverzum?" kérdezett vissza Michael. Csak bólintottam és elfutottam a sárga Időszabjáért. "Jay, állj meg! Nem játszadozhatsz az idővel csak úgy!" szólt rám Lloyd. Én csak futottam és próbáltam kerülgetni a csapdákat. Sikerült. Elvettem, aztán visszamentem a Freddy's-be, remélve, hogy sikerül az akció. *ugrás időben* És itt is volnánk. A dolog, amiről Kai füllentett. Cyrus nem is akart öngyi lenni. Csak nosztalgiázni jött. Viszont fél. Valamitől.... Vagy.... Valakitől.... "Suttogás?" jegyeztem meg magamban. Igen, ez határozottan suttogás volt. Gyerekeké. Azoké, akiket William megölt. Kai már éppen Cyrus mögé került és szúrt volna, viszont Cyrus –mintha tudta volna, hogy mire készül–, kitért előle.

Cyrus POV

Megismétlődött a helyzet. Mint egy második esély. "Rossz húzás, Kai." "Te most fenyegetőzni próbálsz?!" "Nem, csak egy tényt közöltem." kezdem tényleg elveszteni a türelmem vele. Oké, utál. De ennyire? Mit tettem? "Nektek egy közös kalandra lenne szükségetek." szólalt meg Jay. Mindketten ránéztünk. "Fúj, te hülye vagy?" kérdezte Kai. "Félreértetted. Úgy értette, hogy csapatépítés." "Na? Benne vagytok?" kérdezte. Én csak bólintottam, Kai meg enyhén dühös lett. "Van más választásom?😒"

Kai POV

"Nincs." szólaltak meg a többiek. "Hurrá.... -.-' " gondoltam magamban. "És hova megyünk?" kérdeztem őket. "Egy másik dimenzióba." felele Nya. "Viszont, hogy ferr legyen teljesen ismeretlen terep." tette hozzá Zane. "Most komolyan?!" háborodtam fel. "Igen." válaszoltak. Cyrus közben neki állt szerelni valamit. Most vajon mi lesz? És mi a f*bíííííp*nak kell neki a Világ Kristály?! (Ne kérdezzétek hogy szerezte meg, rajzfilm logika.) Mindegy.... Sensei Wu őt fogja leb*delfin kacagás*ni nem engem. "Fgyelj, agytröszt, amíg bütykölsz, mi lenne, ha kimennénk?" javasoltam. Felnézett. "Nekem jó. Úgyis kész vagok." felelte, majd elindult. "Hogy került önhöz a Kristály?" kérdezte Pixal. Ezzel Cyrus megfordult és ennyit felelt "Rajzfilm logika."
(Cy.... 4. Fal marad...
Cyrus: te írtad le b*g!
Én: igaz.
Kai: Egy pillanat. Átmegyünk Rick és Morty-ba? Csak mert másik dimenzió.
Én: nem spoilerezek.
Kai: *bíííp*)

A következő fejezet egy Kai és Cyrus kaland. Addigis viszont.... Vaba laba dab dab!

[¡¡¡FÉLBEHAGYOTT!!!] Ninjago: Egy Új KalandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora