Evet artık bir melektim.Beyaz bir Melek. Bulut öğrenmem gereken herşeyi söyledi.Ben bir Tanrıça olacağım.Ama ne zaman olduğunu bilmiyorum. Bir sürü zorlukla karşılaşacağız. Ve babam,Max ve ben bir araya gelip o zorlukları yeneceğiz.
Babam, annemi ve beni evimize bıraktı. Annemle yemek yedikten sonra odama çıktım.Sonra odamın açılan kapısının sesini duydum.Max gelmişti.İçeri nasıl girdiğini merak ederken bana "Kanatların çıkıyor." dedi. Hiçbir acı hissetmiyordum. Hatta hiçbir şey hissetmiyordum. "Melek yemini etmişsin. O yüzden kanatların çıkarken hiçbir şey hissetmezsin. " dedi. Ben ona "İçeri nasıl girdin?" diye sordum. O da "Babamla geldik. Hem evinize ben giremem mi?" dedi. BAşka birşey söylemesine izin vermedim ve "Ben öyle demek istemedim. Evet yemin ettim. Kanatlarım çıktı mı ? Hissetmiyorum." dedim. Bana gülerek "Aynanın karşısına geç." dedi. Hemen dediğini yaptım.Ayna da bembeyaz büyük kanatlara sahiptim.Ona "Çok güzeller. Bunları kim görebilir?" diye sordum. "Tüm melekler görebilir. Beyaz Melek olduğunu da bilirler." dedi. Onu seviyordum. Bu ne zaman oldu bilmiyorum. .başımda o kadar şey varken aşık oldum. İnanılır gibi değildi. Ve ona "Seni seviyorum, Max" dedim. O da gülümseyerek yanıma gelip bana sarıldı.
Clare'ın agzından
Jack, yanıma oturup "Mitchell ile barıştınız mı?" diye sordu. Bende "Bunu nerden biliyorsun. Yoksa sende bir melek misin?" dedim. Konuşmak yerine başını sallamakla yetindi sonra da "Jane de bir Melek." dedi. Bu sefer de ben konuşmak yerine kafamı salladım. Jack, herşeyi biliyordu. Mitchell ile önceden arkadaştılar ve Mitchell, Jack'den Jane için yardım istedi. Herseyi anlamıştım. Kafamda soru işareti kalmamamıştı.
Jack ve Mitchell çıktıktan sonra Jane yanıma gelip "Kanatlarım çıktı." dedi. Ben de "Göremiyorum. Sonuçta ben bir Melek değilim." dedim. Sonra "Anne ben Ustura'dan kurtuldum ama sen? Sen ne olacaksın. Anne seni hiçbir zaman bırakmayacağım. Hep yanında olcağım." dedi ve bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK
General FictionTanrı bir babanız olsaydı ve melek olduğunuzu öğrenseydiniz ne yapardınız?