Mavi Gölet

182 13 3
                                    

Clare'ın agzından

Salona indigimizde derin bir sesizlik oldu.

Sonra Max, "Zack olmemis olabilir. Nede olsa hic birimiz onun neden oldugunu bilmiyo. Hem o zamanlar  bir cocugun adam oldurdurebilecegine inanıyor musunuz?" dedi. Mitchell da, "Salaklasma Max, o oldu. Onu öldürdüler.  Bende kardeşinin onu oldurmedigini biliyorum. Ama o öldü. Sébastien öldüğünü görmüş.  Biliyosun." dedi. Max de "O adama pek guvenmiyorum. Bişeyler saklıyo." dedi. Sonra da izin isteyip tuvalete gitti. Mitchell bana bakarak,  " Clare o olmustur dimi." dedi. Gozunden bir yaş aktiginda yaşını silip "Mitchell, güçlü olman lazım. " dedim. Bana " Göleti hatırlıyor musun?  Bizi o tanıştırmıştı." dedi. "Hatirlamaz olur muyum? Temmuz aylariydi. 14'u olmalı.  Ben göletin başında otururken siz gelmistiniz. Zack beni okulda görmüştü.  Yani okulda tanismistik. Sonra yanima gelip bizi tanıştırdı.  Ilk goruste ask. Elini sıkarken hic bırakmayasım vardi." dedim. Sonra da bana guldu.

Jane'in ağzından

Hiç istemediğim bir şekilde ağzımdan "AMCA. Zack amca." kelimeleri çıktı.  O da bana bakıp gülümsemekle yetindi. Sonra Ustura odadan çıktı. Odaya birisinin girmesini engelleyecekti sanırım.  Hala daha aklım almıyordu. Tüm meleklerin korktugu Ustura bana cok iyi davranıyordu. Üstelik bana amcamı getirmisti. Tabi gercek amcamsa, Ustura bize oyun oynamıyorsa... Zack Amcam -gerçekten amcamsa tabi.- pencerenin onunde ki tekli fovari koltuguma oturup "Sanırım bu koltuktan dışarıyı seyretmeyi çok seviyorsun. " Bunu nerden biliyo. Bu zamana kadar beni hep izledi mi yani. Paronaya bağladım iyice. Bana bişeyler oluyo. Daha önce hic böyle şeyler dusunmezdim. Onun bu soylediklerinin karşılığında "Evet. Severim." dedim. Sonra karşılıklı uzun uzun konusmaya başladık;

"Zack. Amca. Babam  öldüğünü söyledi. "

"Mitchell öyle biliyo."

"Babama olmedigini neden soylemedin?"   

"Soyleyemedim. Bu imkânsızdı. "

"Nasıl? "

"Ben gençken bundan 10 yıl önce en yakın  arkadaşım buyuk bir seytandı. Ilk basta ben bilmiyordum ama sonradan öğrendim.  Sonra onun planlarını hepsini öğrendim Megersem dünyamızı ele gecirmeye calisiyormus. O da benim ogrendigimi duyunca bana buyuk bir büyü yaptı. O zamana kadar buyunun yalan oldugunu biliyodum tabi. Buna inanmadım. Büyü de yaptığı planları birisine anlattığım gece ölmem. Sonra bunu ilk Ustura'ya anlattım.  Tabi o zamanlar 7 yaşındaydı.  Kucuk oldugu için buyu de tamamen olmadı.  Yani bir anda herkes beni öldü diye bildi ve beni goremediler. Bunu sadece Ustura bildiginden arkadaşım da Ustura'nın beni öldürdüğünü söyledi.  Tabi melekler büyünün etkisiyle Ustura'yı sorgulamadılar bile. Ama sen şuan büyünün olduğu yıllarda melek olmadığın için beni görebiliyorsun.Suan gitmem gerekiyo. Zamanımı doldurmak üzereyim.Babana bunları anlat. Inanmazsa BUYUK MAVI GOLET, de"  dedi. Sonra Ustura içeri girip "Geliyorlar. Gidelim" dedi. Arkalarında  amcama, "Ne zamanı" diye bağırdıysam da nafile beni duymadi.

Kapının açılmasıyla irkildim. Babam, Max'e bakıp "Usturlap" dedi. Max'in cevap vermesine izin vermeden "O ne?" diye sordum. Beni duymamış gibiydiler. Max, etrafında dönüp "Yeni gitmişler." dedi. Bunları nasıl biliyorlar ya. Ben de onların gibi guclere sahip olmak istiyorum. 

Babam hemen yanıma oturup "Sana zarar verdiler mi?  Sana bişey yaptılar mı?  Guzel kızım iyi misin?" dedi. Bu kadar telasa ne gerek vardı anlamadım. Gerçi onlar Ustura'yı kotu olarak goruyolar. Insaallah ben yanılmıyorumdur. -Ustura'nın iyi olmasında-

Babamın gözlerinin içine bakarak -gozlerinde ki telas beni cok etkiliyordu.- , "Baba telas yapmana gerek yok. Bak sapasağlamım ve baba, Zack amcam burdaydı. Tabi gercekten oysa. Onu kendi gozlerimle gordum. Yeşil gozleri vardı.  Esmer, açık tenliydi.Gercekten gordum. Bana, bir komplo yüzünden kendini ölü gibi gozuktugunu soyledi. Gercekten baba. Bana , inan. Buna inanmazlarsa, Buyuk Mavi Golet , dedi."dedim. Babamın ve annemin yüzü sapsarı olmustu. Sonra annem, "bu gercek olamaz. Mavi gölet.  Mitchell, yaşıyo olabilir mi? " dedi. Annem nerden taniyodu acaba. Babam ona odadan çıktıkların da anlatmış olmalı.

Babamın gözünden bir yas aktı ve "Ölmemis. Kardesim olmemis! Clara, o olmemis!.. Jane, baska ne dedi?" dedi babam.

"En yakın arkadaşı."

"Evet. Sébastien'dı."

"O bir seytanmış." dedigimde babam ve Max "Ne!" diye bağırdı.  Max "Mudur yardımcısı.  Seytan oldugunu nasıl gizleyebildi. Bu tam bi yalan." dedi. sonra "Anlatmama izin verin. iste Zack amcam, onun seytan oldugunu ve Teres' i ele gecirmek istedigini ogrenmis. Sébastien da bunu ogrenince ona buyu yapmış.  Buyuden once bunu birisine soylemesi gerektigini biliyomus. Ama soyleyememis. Buyu, onu herkesin öldü diye bilmesi ve onu gorememeleriymis. Sonra nasıl olduysa bunu Ustura'ya anlatmış.  Sébastien da bunu koz alarak onu Ustura oldurdu demis. Baba, küçücük cocugun birisini oldurebilecegine nasıl inandınız?" dedim. Babam oylece kaldı. Sonra da "Sebastian bunu senin bildigini bilirse sana zarar verir. Asıl seytan aramızdaymıs." dedi. Sonra odaya Ustura geldi. Babam ve Max onu goremiyodu.  Ama annem net bir sekilde ona bakıyordu.  Sonra da "Zack'i gorebilir miyim?" diye sordu. Babam ve Max anneme öylece bakıyordu.  Bende onlara "Ustura, burda." dedim. Ilk bana baktılar sonra da anneme.  Ustura'yla ilk tanışmamız kotu olmuştu.  Ruyamda çığlıklar felan. kotuydu yani. Ama şimdu bana babamdan daha yakın gibi geliyodu. Anliycaniz ya ben yaniliyorum ya da ...

Ustura, anneme "Evet. Gorebilirsin." dedi. Bu sırada Max, saga sola baksa da bos gözlerle  bakıyordu.  Hic konuşuyordu.  Ona seslendigim de arkasını bile donmedi. Annemin isteğiyle , babam da  amcamı gormek istedi. Ustura da "Bu odada olmaz. Salina gecseniz daha iyi olur. Onun da sizinle konusmak istedikleri varmış." dedi. Onkar hemen kafalarını sallayıp odadan çıktılar.  Çıkmadan önce de babam bana uzun uzun baktı.  Icimden neden acaba diye merak ederken Max birden kayboldu. Ne oldugunu anlamadan "Jane, seni seviyorum. Ben Max.  Bana lutfen kızma.  Senin yakınında olabilmem icin Max olmam gerekiyordu. " dedi Ustura. "Ne! Siz bu kadar oyunu nasıl yapıyorsunuz ya. Herkes sizi yani seni ikiz olarak bilirken sen onların yanında Max'din." dedim. Ufff kafam karışıyor.  Ben nasıl bir oyunun icindeyim. BABAM BIR MELEK. ANNEM INSAN. SEVDIGIM BIR COCUK VAR. ADI MAX' DI.  SONRA USTURA OLDUGUNU SOYLEDI.HERKES ONU KOTU BIRISI OLARAK BILIYO. AMCAMI HERKES OLU BILIRKEN YAŞADIĞINI OGRENDIM. BIR UVEY KIZ KARDESIM VAR. BUNU SADECE BEN BILIYORUM. KARDESIM BILMIYO. ALLAH'IM BANA YARDIM ET. BEN NASIL BIR LABİRENT TEYIM. °

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin