פרק 4:
אמילי:
נאנחתי בעייפות כשהתיישבתי על הספה הבלויה בביתי. בדיוק סיימתי משמרת בקפה של ג'ו. השעה אחת בלילה. אני כולי מותשת, זה היה יום עמוס ביותר. התקדמתי לכיוון המקלחת. פשטתי את בגדיי ונעמדתי מול המראה, סימנים כחולים סגולים ואדומים קישטו את כל גופי. על לחיי הימנית הייתה חבורה סגולה קצת מטושטשת כי הסתרתי אותה במייקאפ. לפתע כאב חד בכתפי וגבי גרם לי להשתנק. הכדור הפסיק לעבוד. הכאב חזר...
התחלתי לבכות. לא יודעת אם זה בגלל הכאב החזק, או בגלל המצב שאליו נקלעתי.
אני באמת לא יודעת מה כבר עשיתי רע בחיים שלי שזה מגיע לי...
~
קמתי בבוקר מצילצול טלפון, מרגישה את עייני שורפות וראשי כואב.
"הלו" קולי צרוד משינה ומהבכי אתמול.
"או! תודה רבה שאת גם עונה לי גברת אמילי" שמעתי את קולה העצבני של קייט
"מה את רוצה קייט?" הייתי מוטשת וכל מה שרציתי זה רק לישון ולא לקום.
"מה אני רוצה? אני רוצה שתסבירי לי איך זה שהשעה שתיים עשרה ואת עדיין לא כאן?!?!" היא צעקה עליי
"מממהההה????!" צרחתי. שתיים עשרה?
"שיט ג'ו יהרוג אותיייי!!" קמתי ממיטתי במהירות והתארגתי בטיל. כמובן שלא שכחתי את המייקאפ על כל החבורות שלי, לא רוצה שיגלו אותי...
הגעתי במהירות למסעדה, השעה הייתה עשרה לאחת, יפה לי, הספק מרשים בהחלט.
ישר הלכתי לג'ו, מקווה שלא פטר אותי,
"ג'ו! אני כלכך מצטערת! לא יקרה שוב! מבטיחה!" הוא רק חייך אלי ואמר לי שהכל בסדר ולהתחיל לעבוד. חיבקתי אותו חזק חזק תוך כדי שאני ממלמלת המון פעמים תודה ומנשקת אותו כמה פעמים על הלחי..
משך היום היה רגיל... לא הייתה לי הפסקה היום כמובן, בגלל שהגעתי מאוחר.
רוס ושומרי הראש / חבריו היו שם, אך לא אני מילצרתי להם... ביקשתי מג'ייק לקחת את השולחן שלהם, במשך כל הזמן שהם היו שם, הרגשתי את מבטו של רוס עליי, מה שממש הקשה עלי לעבוד כמו שצריך. אני לא מאמינה לסיפור הפטתי שלו, עלאק לעבוד על אחותו..
"אמיליייייייי" צעקה נשמעה באוזני. קפצתי ובאתי להרביץ למי שמאחורי אך ידי נעצרה על ידי יד אחרת. קייט.
"את רוצה לגרום לי להתקף לב? ושאני אמות בגיל צעיר? ואז לא יהיה לך אותי?" התנשפתי במהירות כשידי על ליבי, מרגישה את הדופק המהיר.
"חס וחסה.. בדיוק רציתי להזמין אותך ליום כיף אצלי בבית, כי אני ממש מתגעגעת אלייךךך!! יופי גם את!! אז את באה אלי ישר אחרי המשמרת? יופי מצויין!! נתראה ביושש!" נשקה ללחיי והלכה, לא נותנת לי אפילו הזדמנות להגיב / לסרב.. קייט טיפוסית..
YOU ARE READING
Beautiful Thief
Romanceלפתע פניו התעוותו בזעזוע והוא החל לבחון אותי במבט ספק חושד, ספק דואג. הבטתי בו בבלבול. "מה קרה? שאלתי לא מבינה מה קרה פתאום, לפני שנייה צחקנו ביחד. הוא המשיך לבחון את כל גופי וזזתי באי נוחות קטן. הוא לא ענה וסובב אותי ככה שאני עם גבי אליו עכשיו, הוא...