✴ 9 ✴(Smut)

797 14 0
                                    

(Adın) Ağzından :
Yavaş yavaş gözlerimi açarken üşüdüğümü hissettim etraf karanlıktı bir pencere görünüyordu ama kırmızı bir bantla kaplıydı etraf hem loş hemde karanlığa kaçıyordu. Ellerim bağlıydı kalın demirler ellerime bağlanmıştı bağırmak istedim ama malesef ağzımda kalın bir bant vardı. Sadece çırpındım..çırpındım çırpındım ve çırpındım ama ne zincirlerden kurtulmuştum ne de ışığa kavuşmuştum . Sesiz bir şekilde ağlamaya başladım hissettiğim kadarıyla ayağımdaki alçı yoktu hatta üstümde birşey varmıydı onu bile anlamıyorumdum yatak çırpınmamdan dolayı bozulmuştu.

*5 Dakika Sonra*

Sesli bir büyük gıcırtı duyulmuştu ışığı gördüğüm yere doğru kafamı çevirdim iri kocaman bir adam aptal bir sırıtışla içeri giriyordu elinde bir çanta vardı siyah ve büyük. "Şimdi seninle biraz oynuyacağız"
Yavaş bir şekilde çantadakileri çıkardı *kırbaç-vibratör- ağız topu ve daha birçok şey* yanımdaki masaya yerleştirdi ve üstüme geldi ilk önce beni ellemeye başladı ben kendimi sıkıyordum çok korkuyordum üstüme doğru uzandı ve boynumu emmeye başladı arada dişleriyle tenime işkence ediyordu elleri kasıklarımdan aşşağıya doğru indi ve kiltoristimi okşamaya başladı çok sert bir şekilde elleriyle baskı uyguluyordu istem dışı bir inleme bırakmak zorunda kaldım kendimi sıkıyordum ama işe yaramıyordu daha sert bir şekilde okşamaya başladığında yerimde kalkmaya çalıştım ve kasılmalar yaşadım bunu anladığı zaman okşamayı bıraktı hemen ayağı kalkıp patlonunu çıkarttı ve ayaklarımdaki demirleri çıkarttı üstüme bi anda atladı nerdeyse kemiklerim kırırılıyordu boxserini yarıya kadar indirdi ve sert bir şekilde arkama sokmaya çalıştı ben acıdan kıpırdayamıyordum bile daha çok zorlayınca nerdeyse yırtacak şekilde içime girdi hızlı hızlı içimde git gel yapmaya devam etti bir eli kalçamı sert bir şekilde tutarken diğer eli önümü okşuyordu ağzım bantılı oldu halde inlemelerim duyuluyordu.
Kalçamı sıkmayı bıraktı ve şaplak atmaya başladı o büyük elleri kalçamda iz bırakmaya başlamıştı önümü okşayan ellerini çekti ve masanın üstündeki deri kırbacı aldı ilk yavaş bir şekilde vurmaya başladı ama içimdeki git gelleri daha yavaş bir şekilde ilerliyordu kendisi hızlandıkça kırbacı vurma hızıda artıyordu .

*

O kadar yorulmuştum ki her yerim kızarık ve morluklarla doluydu ama adamın daha duracağı yoktu çoktan kızlığımı almıştı ve önümden becermeye devam ediyordu. Ağzımdaki bant terden ve göz yaşlarımdan çıkmıştı ama bağıracak gücüm yoktu 3 kere boşalmıştım ama o daha hiç boşalmamıştı gerçekten şu anda ölmeyi diliyordum.

İlk kez smut yazıyorum dpskskkdlspsıdkwpdjwkdpwkdbe çok güzel olmuştu lanet olsun 😂😂

《Min Yoongi》Seni Sevdim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin