✴ 5 ✴

468 22 0
                                    

(Adın) Ağzından  :
Yoonginin getirdiği eşyaları giydim ama gördüğüm şeyle biraz utanmıştım alt bölgesi şişti omoo azmışş kesin beni böyle gördü diye çok utandım şu an iç sesimle konuşa konuşa odadan dışarı çıktım yoongi beni bekliyodu ama hala önü kalkıktı 'seni aşşağıya indirdikten sonra lavoboya kadar gidip gelicem beni bekliyebilirmisin biraz hm?' ' tamam olur' konuşa konuşa merdivenleri yarılamıştık. Beni koltuğa oturttukdan sonra koşar adımlarla tuvalete gitmişti. 10 dk sonra geldiğinde şişlik gitmişti kesin lavaboda çekti kkk arabaya kadar geldik ve ön koltuğa oturdum arabayı çalıştırdı. Biraz sonra evime geldik 'evin burası mı gerçekten çok yakınmış' kafamla onaylayım kapıyı açtım biraz zorlandım falan ama kalktım sonra koluma yoongi girdi ve kapıya doğru yürüdük anahtarla kapıyı açtım ve içeri girdik içerisi havasızlıktan dolayı biraz rutubet kokmaya başlamıştı. 'Burası kokuyor değilmi' 'evet Şurdaki pencereyi açabilirsin Yoongi' Pencereye doğru yürürken bende odama doğru adımlar atmaya başlamıştım bile. 'Ay !'   '(Adın) noldu !' 'Ah sadece kapıya çarptım sorun yok'  odama girdiğimde derin bir iç çektim ve kendimi yatağa bıraktım ordan buraya yürümek bile zor. Dolabıöın önünde durdum ve giyilebilir şeyleri yatağa koydum.  Dolabımın Ustünden bavulumu aldım ve içine eşyaları yerleştirmeye başladım.

Yoongi'nin Ağzından :
(Adın) odasına gittiğinden beri etrafa bakıyorum hatta buzdolabına bile baktım hiç birşey yok bu yüzden bu kadar zayıf diye düşünmeden de edemedim tabii. Birde tek kalabilirim diyor heh aptal çok iyi bir kız ama kendine bakmayı bilmiyor malesef. Bunları düşünürken uzun süredir odada olduğunu farkkettim '(adın) hadi artık' 'tamam Yoongi gelicem bekle biraz ya' ne kadar da uzun sürede hazırlanıyor ya biraz daha evde dolaştıktan sonra koltuğa oturdum telefonumu çıkarttım ve sosyal medya hesaplarımda dolaşmaya başladım. 'Yoongi biraz yardım edebilirmisin ?' 'Ah Tabii' telefonu cebime sokup 2 bavulu ellerime aldım ve kapıya doğru yürüdüm.

Yazarın Ağzından :
Yoongi ve (adın) arabaya bindiler ve eve doğru yol almaya başladılar 20dk sonra Yoonginin evinin önünde durdular '(adın) sen burda bekle ben bavullarını bırakıp gelicem sonrada restoranta gideriz tamam mı?' 'O-oh tamam' yoongi jemen indi ve bavulları eve bırakıp geldi. (Adın)'ı en iyi restoranta götürmeyi planlıyordu onu tıka basa doyuracaktı. Rostoranta geldiklerinde (adın)'ın gözleri kocaman açıldı 'Yoongi burası çok pahalıdır' 'Ya hergün gelmiyoruz ki birşey olmaz bu gün tıka basa doyup gitcez kkk' 'Ama ben çol yiyemem ki, hemen doyarım' 'ya bişey olmaz hadi gidelim çok bekledik' hemen yoongi indi ve (adın)'ın kapısını açıp kolundan tutu ve birlikte restoranta doğru yürüdüler. İçerisi kocaman ve çok genişti bir sürü füzel bayan ve yakışlı erkekler vardı hepsi zengindi. Pencere kenarına yakın biryerde oturdular ve garson gelene kadar yemek seçmeye çalıştılar. Garson Geldikten sonra siparişleri verip beklemeye başladılar arada sırada gözleri birbirleriyle buluşuyordu ama ikiside utandığı için uzun süre bakışamıyorlardı. Bir süre böyle devam etti. Yemekler gelince (adın) ilk su içti ve yemeklere bakmaya başladı neyden başlayacağını bilmiyoru Yoongi menüdeki herşeyi sipariş mi etti ya diye düşündü. '(Adın) hadi bakışıp durma yemeklerle yesene bak bu çok güzel' diyip (adın)'ın ağzına doğru tutu (adın) kafasını geriye doğru çekti ama Yoongi ısrarcı bir şekilde tutunca yemek zorunda kaldı ve 'oh geçokton çoksol' yoongi onu taklit ederek 'görçokten çok mo gözöl kkkk'  'komik değildi' diyip dudağını büktü (adın) ama sonra kendiside gülmeye başladı ve keyifli çok keyifli bir akşam yemeği yediler.

《Min Yoongi》Seni Sevdim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin