✴ 3 ✴

545 26 0
                                    

(Adın) Ağzından :
Yemek yedikten sonra tekrar yatagima götürmüştü beni. Biraz yatakda gözüm açık oturdukdan sonra tekrardan uykuya dalmıştım. Sabah kalktığımda mis gibi kokular geliyordu  bi an acıktığımı hissettim hemen kalkmaya çalıştım bu biraz acıtmıştı ama altıma yap!adan önce tuvalete yetişmem gerekiyordu. Zar zor tuvaletimi yaptıktan sonra merdivenlere dogru gittim sonra durdum nasıl inecektim ki 'Yoongi Şey beni aşşağıya indirebilirmisin?' demiştim ama sonlara doğru biraz sesimi kıstım istemsizce olmuştu utanmıştım herhalde. Yongi bana gelip 'Günaydın, İyi uyudun mu?' dedi. 'Sanada günaydın ve çok rahat uyudum teşşekkür ederim '  'Hm tamam sevindim ,bak çok güzel kahvaltı hazırladım' Konuşarak aşşaya indirmişti beni kahvaltı gerçekten çok güzel duruyordu beni oturttu ve dolaptan birkaç birşey aldı ve karşıma oturdu gülümsüyordu bende gülüyordum nedenini bilmediğim bi halde aptal aptal gülüyoduk.

Yoongi'nin Ağzından :
Bu sabah çok mutlu olmuştum (adın)'la kahvaltı yapmak beni çok mutlu etmişti  nedenini bilmediğim bi halde ona bakarken kalbim hizlaniyor ve kendimi değisik hissediyordum aşıkmı olmuştum acaba bu iyi birşeymi onu bile bilmiyorum nasıl baş edebilirdim ki kalbimle tüm bunları düşünuirken (adın)'nın seslenmesiye dikkatimi topladım ve 'efendim'  ' bayadır sesleniyorum yoongi birşeymi oldu daldın gittin'
'ş-şey yok birşey sadece düşünüyordum' dedim. 'Ama buyuk bir gülümsemen vardı demek iyi birşeydi düşündügün ' 'Evet yani şey evet mutlu olduğum birşeydi' dedim ve ayağı kalktım masayı toplarken arada kaçamak bakışlar atıyordu arkamı döndüğümde ise bana bakıyordu aca o da beni seviyormuydu.

Yazarın Ağzından :
Yoongi (adın)'ı televizyonun karşısındaki koltuğa oturttu ve kendiside onun yanına oturdu. Televizyon açıp izlemeye başlamışlardı ki kapı çaldı. Yoongi kalkıp kapıya baktı içeriye 6 adam girmişti (adın) biraz utanmış ve tedirğin bir şekile bakıyordu onlara. Hepsi oturduktan sonra yoongi (adın)'ın yanına oturdu. 'Bu (adın) yanlışlıkla çarptığım kız ve benim emanetimde, (adın) bunlarda benim grup arkadaşlarım' hepsiyle tanıştirdiktan sonra biraz sohbet falan ettiler. Sonra onlar gittikten sonra Yoongi (adın)'a birşeyler hazırlayıp getirdi. 'Ah cidden gerek yoktu ben aç degilim ki'  '(adın) iyi beslenmen gerektiğini biliyorsun yoksa tam anlamıyla çabucak ayağa kalkamazsın' ' teşekkür ederim ' ve (adın) yemeye başlamıştı  yoongi (adına) yan gözle baktığı sırada çorbayı üzerine dökmesi bir oldu iyi ki çorba çok sıcak degildi. Yoongi hemen mutfağa gitti ve sünder alıp geldi ve (adın)'ın üzerini sildi ama üstünü degiştirmesi gerekiyordu (adın)'ı yukarı çıkardi ve bir kaç kıyafet alıp yanına bıraktı ve dışarı çıktı kapı çok az birşey açıktı ama (adın)'ın giyindiği görünüyordu. İster istemez Yoongi baktı ve gördükleri karşısında biraz etkilenmişti tabiki. (Adın) giyindikten sonra Yoongi'ye seslendi kapıyı açıp (adın)'ı tuttu ve aşşağıya indiler tekrar. (Adın) telefonuyla uğraşırken Yoongi'de televizyona bakıyordu. Biraz bu şekilde oturdular. Sonra (adın) lavobaya gitmesi gerektiğini söylemeden kalktı Yoongi ona bakıyordu. Biraz gittikten sonra merdivenle karşılaştı 'off' dedi 'Yoongi biraz yardım edebilirmisin?' Yoongi hemen ayağı kalktı ve (adın)'ı kolundan tutarak lavaboya doğru götürdü. Çıktıkdan sonra (adın) artık uyumak istediğini söyledi ve yatağina dogru gitmeye başladı. Ardından 'birşey istersen seslen' 'tamam iyi geceler Yoongi'

Evt bence yazdıklarım güzel ne biliyim hoşuma gidiyo ksksmsms
Evet çook kısa oldu ama yarın okul var :T
Belki sizde seversiniz..
Tamam iyi geceler..
Lütfen oy verin ❤

《Min Yoongi》Seni Sevdim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin