İngiliz Damat

2.5K 40 2
                                    

Yaklaşık 7 yıl önce Londra'da kazandığım fakülteye okumaya gitmiştim. Derslerim iyiydi ve ben doktor olmanın heyecanıyla kafamı ilk üç sene derslerden kaldırmadım bile.Birkaç yakın kız arkadaşım vardı benim gibi başka ülkelerden okumaya gelen.Okumaya devam ediyorum ama İngiliz erkekleri falan gözüm görmüyor.Kafamda okulu bitirip ülkeme dönmek var, tüm gelecek planlarım kariyerim üzerine kurulu..

Meğerse Harry(nişanlım) ile aynı sınıftaymışız.Ve onun şimdi söylediğine göre o beni yaklaşık iki senedir takip ediyormuş.Ayrıca her sabah yemek aldığım bir kafe gibi bir şey vardı.O beni takip etmeye başladıktan bir süre sonra kendisi de her sabah oraya uğramaya başlamış.Tabii ben sabah derslere yetişeceğim diye onun orada olduğunu bile fark etmedim çoğu zaman.

O sıralar bir diyet kola çılgınlığı vardı.Okulun kafetaryasında bir gün 'Madem kalorisi düşükmüş ben de deneyeyim' mantığıyla aldım ve oturuyorum.Masada tek başımaydım ve elimdeki ders notlarını inceliyorum.O sırada o geldi ve kendini takdim ettikten sonra birkaç ders notunu sordu. Ben de verdim tabii. Ben kalkıp gitmesini beklerken bana neden diyet kola içtiğimi sordu. Ve diyet kola içmek için kilolu değil mişim gibisinden bir şeyler söyledi. Ben şaşırmıştım tabii. İltifatı için teşekkür ettim.

Her şeyden önce artık onu fark etmeye başlamıştım. Sabah geldiği kafede birbirimize selam veriyorduk. Sınıfta gün geçtikçe bana yakın oturuyordu ve bir gün bir derste gelip yanıma oturdu. Ders başlamadan önce normal bir şekilde konuşurmuşcasına benden hoşlandığını söyledi. Çok şaşırmıştım ve o heyecanla dersi dinleyemedim. Ve sonra çıkmaya başladık.

İlişkimizin 3. haftasında ben apandist ameliyatı olmak zorunda kaldım ve ben hastaneden çıkana kadar başımda bekledi. O zaman anladım onun doğru insan olduğunu.. Hastaneden çıktıktan sonra bana yardımcı olmak amacıyla evimde misafir kalmaya başladı. Ev arkadaşımla konuştuğumuzda çok iyi kalpli olduğunu söylüyordu. Ameliyatımı annemlerin telaşlanmaması için söylememiştim aileme. O ise annesinden bir-iki çorba öğrenmiş ve bana yapıyordu. 1,5 hafta okula gitmedi ve bana yardımcı oldu. Bu vesileyle aşkımız daha da kuvvetlendi.

Okulun yaz tatilinde onun ailesiyle tanıştım ve beni sıcak bir şekilde karşıladılar.Tabiri caizse kendi kızları gibi davranıyorlardı.Türkçe olarak Merhaba, iyi günler gibi birkaç kelimeyle beni şaşırttılar. Zaten Harry de iki kere Türkiye'ye tatile gelmiş. O da Türkiye'ye gelip ailemle tanıştı. Annem-babam işleri nedeniyle İngilizce biliyorlardı. Bu sayede birbirlerini anlamaları zor olmadı. Ailem de ona ısındı ve kendi oğullarıymış gibi görmeye başladılar. Hatta geri dönerken artık kızımız sana emanet gibisinden şakalarda yaptılar Harry'e. :)

Sonra aileler kaynaştı. Okul bitti. Ben Türkiye'ye geri döndüm ve Harry'le görüşmemiz zorlaşıyordu. Çevremdeki birkaç kişi ilişkimizin yürüyemeyeceğini düşünüyordu. 'Gavur oğlan güvenilmez, aldatmışsa seni' diyen bir komşumuz bile vardı.Ailem her zaman kafama takmamam gerektiğini söylediler.Bir gün elime bir postayla video geçti. Videoda Harry, kameranın karşısına geçmiş ve mükemmel sayabileceğim bir Türkçe'yle bana beni özlediğini, artık ayrı kalmamamız gerektiğini ve yarın burada olacağını söylüyor. Tabii arada bir de evlilik teklifi var. Ben onun tanıştığımızdan beri ilk defa Türkçe konuşmasına o kadar takmışım ki, evlilik teklifini videoyu 4. defa izleyişimde idrak edebiliyorum :)

Meğerse benimle tanıştıktan bir süre sonra Türkçe öğrenmeye başlamış. Şu an nişanlıyız ve geleneklerimizi öğrenmesi, hem onu hem de beni eğlendiriyor.Dinini benim için değiştirmek istedi. Ama inandığı değer yargılarından bir anda vazgeçmemesi için buna ailecek karşı çıktık. Bu yüzden bu konu şimdilik gündemde değil. Ailesi Türkiye'yi ziyaret ettikten sonra ülkeyi çok beğendiler ve İzmir'e taşındılar. Annesi ve annem bu sayede rahat rahat düğün planları yapabiliyor. :)

Yabancı olduğu için onu dışlamadım ve şu anda çok mutluyuz. Söylenenleri de önemsemedim. Düğün Ağustos'un sonunda. Çok mutluyuz. O da akrabalarımızın düğün videolarını izleyip Türk düğünleri hakkında bir fikir edinmeye çalışıyor düğün yaklaşırken.. :)

Tek Bölümlük HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin