Jeden.

2K 73 10
                                    

Niall pov

Idę ulicą wsłuchując się w melodie rozbrzmiewającą w moich uszach. Padnięty, ledwo żywy idę nieśpiesznie przed siebie. Praca w kawiarni pana Mouse jest wyczerpująca. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych kawiarni. Co się dziwić skoro serwujemy najlepszą kawę w całym Londynie? Dziś byłem na zmianie popołudniowej i już dochodzi godzina 23. Zmianę skończyłem 30 minut temu, ale samo przebranie się z firmowych stroi i wypolerowanie sztućców trochę zajmuje.

Jestem już oddalony od kawiarni o dwie przecznice. Nic szczególnego nie zwraca mojej uwagi. Świecące się latarnie, przejeżdzające samochody, świecąca się sygnalizacja i czasem przechodzące osoby, które pośpiesznie kierują się do swoich domów. Naciągam kaptur na swoją blond czuprynę i poprawiam słuchawki w uszach. Ręce wkładam do kieszeni i dalej kieruje się w stronę mojego pustego mieszkania. Musiałbym sobie sprawić jakieś zwierzątko. Może kota? Tak, to dobry pomysł. Uśmiecham się delikatnie na tą myśl i podnoszę swój wzrok kierując go przed siebie. Staje na pasach i czekam, az czerwone światło zmieni swój kolor. Rozgladam się dookoła. Kilka aut czekających lub jadących. Idąca para i ochoczo rozmawiająca i jakiś starszy pan idący z małym pieskiem na smyczy. Usłyszałem charakterystyczne pikanie i ruszyłem przed siebie. Będąc już niedaleko swojego mieszkanka mój telefon zawibrował tym samym na chwile przerywając melodie piosenki. Dostałem wiadomośc co jest dziwne zwarzając na to, że zazwyczaj nikt do mnie nie pisał, a tym bardziej nie o tak późnej porze.

Nieznany:

Zechcesz zostać moim problemem???

Ja:

???

Nieznany:

Bo wiesz, z problemami najlepiej się przespać ;*

————————————————————

Witajcie ❤️
Witamy was w pierwszym rozdziale You're Mine, Baby. II Ziall

Jak w opisie jest napisane te opowiadanie jest pisane przeze mnie i cudowną black_princess2707  ❤️
Jest to nasze wspólne pierwsze opowiadanie na co wraz z Eweliną się cieszymy. Mamy nadzieje, że wam się spodoba ❤️

Karcia08 & black_princess2707 ❤️

You're Mine, Baby. II Ziall (Zakończone💕) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz