Köszönöm a kihívást Daphnikiatipi és Kriszta_398 ❤
Kérdések:
1.Én tipikusan mindenkivel (szinte) jóba vagyok és szerintem én egy elég megbízható ember vagyok.Sokan is fordulnak hozzám tanácsért vagy ha esetleg gondjuk akad általában az emberek úgy mondd "könyörgés" nélkül is elmondják nekem bajaikat.Én viszont (ami egy elég rossu tulajdonságom) azt a bizalmat amit így felém közvetítenek én nem adom vissza.Mivel bennem megbízhatnak attól még,hogy én nem bízom bennük az nem azt jelenti,hogy el mondok mindenkinek mindent.Elég kevés emberben bízom viszont még ezeknek az embereknek sem mondok el mindent.(főleg amit mások mondtak nekem magukról)
2.Akikben megbízom,azokban nem véletlen bízok meg."Kiérdemelték" a bizalmamat.Ezt idővel,sok együtt léttel illetve amikor előszőr kisebb dolgokat elmondtam nekik nem adták tovább azt sem sem a későbbi "nagyobb" gondjaimat/problémáimat.Nem mellesleg rettenetesen jól elvagyok velük,mindenben segítenek(bárhol és bármikor),jófejek,szinte ugyan olyanok mint én,megértenek mindenben és mindig kiállnak mellettem.
3.Panda,kutya.🐶🐼
4.Attól függ.Szoba szín illetve tárgyakon inkább fehér.De ruházatban esetleg még más tárgyakon a fekete.
5.Shawn zenéi.Kihívottjaim:
pignoliari
Little_calmi
Hanga03
❤