jom, kita campak mnet masuk lautan pasifik nak? :D__
" cikgu Jiminnnn~ Dani udeh sampeeeee" Daniel berjalan dengan teruja kearah Jimin.
Jimin senyum dan menggosok kepala Daniel lembut. dia terpandang lelaki yang menunduk-nunduk dari tadi.
Macam kenal tattoo kat leher tu?
" selamat pagi appa Dani." Jimin tersenyum manis menyapa lelaki disebelah Daniel.
Yoongi membulatkan matanya.
WHATTHEHELLSEJAKBILAAKUJADIBAPAKBUDAKBECOKNIOHMYGOD
Aku cuma nak jadi bapa kepada anak-anak kita aje♡
" heheee bukan lah cikguu. ni Yoongi hyungg jiran Dani" Daniel senyum menampakkan giginya. dia terus berlalu bermain dengan kawan-kawannya.
Jimin mengerutkan dahinya. Eh?
" encik Yoongi ni yang tolong saya semalamkan?" Jimin tiba-tiba mendekatkan mukanya pada Yoongi.
OH MY TANJAT BOBOI COMELNYA OJWSOSBAOSNOABSPA
" err.. y-ya..." Yoongi menutup muka merahnya dengan tangan. crush notice titeww kau ada huehue
" ahh betullah! saya nak ucapkan terima kasih sekali lagi sebab tolong saya semalam" Jimin berkata dengan teruja. spontan dia memegang tangan Yoongi.
Dan muka merah Yoongi menjadi lebih merah. l-lembutnya tangan dia(;Д;)
" eh maaf.." Jimin melepaskan tangan Yoongi lepas sedar. dalam hati Yoongi mula kecewa.
PEGANGLAH TANGAN SAYA SEHINGGA KE HARI PERKAHWINAN KITA (';Д;`)
" J-Jimin memang kerja kat sini ke?" soal Yoongi perlahan. ewah gatal dah malu-malu sotong pun nak korek maklumat.
Tapi Jimin cuma mencebik dan tunjuk puppy eyesnya.
Oh no no please jangan tunjuk puppy eyes gituuu hati I tak kuattt ;A;
" k-kenapa?" tanya Yoongi pelik.
" jangan panggil Jimin! panggil saya Minmin okay? dan Minmin akan panggil awak Yungie okay?" Jimin senyum manis.
ASHTGAKZKNSOAOALAJSIXKZKSMS
WOI CRUSH REKA PET NAME KITORANG WOI ZKKSJSJSKSISJA
" t-tapi.." Yoongi dah tak tau nak cakap apa.
" no tapi tapi! dan ya. Minmin kerja kat sini dari semalam. Yungie kerja apa?" Jimin senyum.
" Yu-Yungie kerja kat kedai muzik.. urm k-kalau M-Minmin nak main alat muzik, boleh datang kedai Yungie." walaupun agak gagap, tapi Yoongi sadokan diri untuk berkata.
Mata Jimin terus bersinar.
" SERIUS?? OH WOW MINMIN TERINGINNN NAK MAIN PIANO" Jimin mula berkata dengan teruja.
" erm.. nanti datanglah. Yungie ajar Minmin main piano" Yoongi senyum menampakkan gummy smilenya.
" okay! ahh Minmin nak masuk dulu okay? byebye Yungie" Jimin senyum manis dan melambaikan tangannya.
" bye Minmin." Yoongi membalas lambaian Jimin.
Okay balik ni, aku nak sambung fanboying KNSAKSBAINSZHSOHSJAHAOA
Yoongi membuka pintu keretanya semula. oh shit dia dah lambat nak buka kedai!
Ahh kalau disebabkan Jimin, bukak kedai esok pun takpe ヽ('▽`)/
" Yungie!"
Yoongi memandang luar tingkapnya. Jimin macam nak kata sesuatu. dia buka tingkap keretanya.
" panggil Yungie ke?" Yoongi meminta kepastian. kalau bukan buat malu je hiks.
" Minmin suka tattoo Yungie." Jimin ketawa kecil dan terus masuk kedalam tadika.
Yoongi menganga. pipinya kembali merah. tangannya terketar-ketar mencapai phonenya.
" HELLO HYUNG YOONGI NI. MULAI ESOK, YOONGI AKAN JADI DRIVER DANIEL KE TADIKA DIA"
__
YOU ARE READING
[c] kindergarten | ym
Fanfiction+boleh ke seorang lelaki yang mempunyai tattoo dibelakang lehernya, bertindik di telinga, bermuka heartless--- --- jatuh cinta pada cikgu tadika? __ #2 in chick lit [05122017] Jimin as a girl. maap saya memang suka imagine Jimin jadi gigirl huehue _...