how proud Jimin was when Yoongi won Hot Trend Award :')
and this-- beautiful moment. ahh poor my heart (;Д;)
ahh dannn, kentang ada info penting nak bagitau hujung chapter ni ^^
__
Yoongi bermundar-mandir di biliknya. macam orang hilang bini pun ya.
Telefon digenggam erat sambil dia pusing kiri kanan biliknya.
" okay Min Yoongi. kau chill je okay. setakat dapat nombor crush je AJAKKAOAKSJS APA AKU NAK BUAT DENGAN NOMBOR NI HOLY HOLY"
Yoongi mula menggila tak tentu arah lagi. bila dah mula rasa tenang, Yoongi kembali merenung phonenya.
Patut ke aku cakap hai kat dia? tak mengganggu ke? tak nampak terhegeh-terhegeh ke? ;~;
Okay Yoongi, jadi lelaki sejati dan cakap hai kat Jimin. itu aje!
Kali ni Yoongi bertekad.
kewashhh💞💕💖💗💝
hai. :
sent at 21:20ni Yoongi. :
sent at 21:20kenal kan? :
sent at 21:21WAHHHH AKU BERJAYA AKU BERJAYAAAAAAAA *muka bangga*
Tapi dah lima minit berlalu, dan Jimin tak reply apa-apa. ha ni mula lah hatinya mula bersangka buruk.
ENTAH ENTAH NI NOMBOR PALSU. JIMIN SAJA MAIN SEBUT JE NOMBOR TU HOLY HOLY HELL PLS NO.
TAKPUN JIMIN TENGAH CHAT ATAU DATING DENGAN PAKWE DIA TU YANG PALAU DIA
Patah lagi hatiku................
Yoongi mula broken semula. dia dengan penuh lemah longlai ingin keluar dari biliknya tetapi,
Phone nya berbunyi notification.
kewashhh💞💕💖💗💝
hai. :
sent at 21:20ni Yoongi. :
sent at 21:20kenal kan? :
sent at 21:21: Yungie?
sent at 21:30: HAI YUNGIEEE 💞💞💞
sent at 21:30.
.
.
." WARGHHHH EOMMAAAAAAAAAA"
__
Yoongi mengeluh perlahan. satu hari dia sibuk buat kerjanya di kedai muziknya boleh buatkan tulangnya sengal-sengal.
Ni kalau dapat pekena massage orang siam cun lega ni huehue
Yoongi agak sedih sebab tak jumpa Jimin kat tadika sebab hari ni Daniel demam so dia cuti.
Takkan nak nampak terhegeh-hegeh jumpa Jimin tanpa sebab en. haihh yinduuu :'(
Ting!
Loceng pintu kedainya berbunyi tanda pintu dibuka dari luar.
" oh maaf kedai dah tu---------" Yoongi terkedu, terkelu dan terkaku apabila melihat seorang perempuan masuk kekedainya.
" hai Yungie." Jimin senyum manis dan menghampiri Yoongi yang sudah terketar-ketar ditempatnya.
" h-ha-ha-hai Mi-Minmin" ha kau nasib tak parkinson penuh Yoongi dibuatnya.
Yoongi tarik nafas dalamdalam dan hembus perlahan. control macho Yoong, macho.
" apa Minmin buat kat sini?" tanya Yoongi perlahan. ha dah nampak macho kan?
" sebenarnya, tadi Minmin memang lalu sini. lepastu nampak kereta Yungie parking kat depan kedai ni so, yeahh" Jimin senyum lagi.
STOP SENYUM AKU DAH BOLEH POTONG KAKI NI SEBAB TERLEBIH GULA ALSLALAAJZJSJA
" okayy. ada apa-apa yang Yungie boleh tolong Minmin kat sini?" tanya Yoongi lembut.
" keep your words. ajar Minmin main piano?" Jimin senyum nampak eyesmile.
Okay, Beethoven Min akan beraksi.
__
okay guys, kentang nak pendapat awak semua.
Nak tak kentang publish satu book bertajuk "yoonmin imagine oneshot"?
Awak semua boleh request apa apa situasi yang awak semua nakk dan kentang akan buat oneshot pendek :3
So, kalau ramai kata nak, kentang akan publish esok💕
Extra ; kentang download sim simi tau. then kentang chatlah dengan simi tu en,
HAHAHAHAHAHA
YOU ARE READING
[c] kindergarten | ym
Fanfiction+boleh ke seorang lelaki yang mempunyai tattoo dibelakang lehernya, bertindik di telinga, bermuka heartless--- --- jatuh cinta pada cikgu tadika? __ #2 in chick lit [05122017] Jimin as a girl. maap saya memang suka imagine Jimin jadi gigirl huehue _...