- Axis & Eric -
"Oh, I wanna have him beside me like oh-oh-oh
On the 25th by the fire place, oh-oh-oh
But I don't want no broken heart
This year I've got to be smart."🎄🎄🎄
Eric
Az első karácsonyunk Axisszal nem is lehetett volna más, csakis egy hatalmas katasztrófa. Még nem a tengerparti házban éltünk akkor, hanem egy kis apartmanban a város szívében. Ha azok a falak beszélni tudnának, hogy mi minden történt ott... Na de nem fontos, térjünk vissza ahhoz a szóhoz, hogy KATASZTRÓFA. Akár ott is kezdhetnénk, hogy Axisnak fogalma sem volt, hogyan kell karácsonyozni és mindez miből áll, ugyanis egyrészt az Alvilágban nem ünnepelték - érthető módon -, másrészt soha nem volt jelen a halandója, azaz az én dédinagymamám, Scarlett egyik karácsonyán sem, mert állítása szerint ezen a napon az őrangyalok olyannyira távol tartották, hogy egy idő után már eszébe sem jutott akkor zaklatni a lányt, inkább kivette az év utolsó két hetét és hagyta, hogy az angyalkák boldoggá tegyék Scarlettet legalább ebben az időszakban. Megjegyeztem neki, hogy akkor mégsem volt épp annyira bunkó, mint ahogyan én gondoltam, mire az volt a válasza, hogy talán tényleg nem és egy puszit nyomott az arcomra. Na de ha csak ennyi lett volna a gond...
Inkább sorolom, kapaszkodjatok meg:
1. A karácsonyfa-probléma. Vettünk fát, szépen haza is hoztuk, nagy nehezen felállítottuk, de rájöttünk, hogy nincsenek díszeink. Last minute vettünk néhány színes gömböt a sarki boltból és örültünk, mert még égőket is találtunk hozzá. És itt jött a következő probléma.
2. Axis valahogy felszenvedte a fára az égőket és minden rendben volt, egészen addig, ameddig az égők szét nem kezdtek robbanni a szobában lévő hőségtől és... fel nem gyúlt miattuk a karácsonyfa. Poroltóval sikerült eloltani, de megmenteni már nem. Szénné égett az egész.
3. Miközben a fával szenvedtünk, odaégett a mézes kalács és a bejgli is.
Szerintem itt álljunk is meg.
YOU ARE READING
Christmas one-shots //befejezett//
RomanceKarácsonyi one-shotok. Részletesebben a könyv előszavában lehet olvasni! :)