- Riley & Hayden -
"And let me meet a girl one day
That wants to spread some love this way
We can let our souls run free
And she can open some happiness with me."🎄🎄🎄
Riley fehér karácsonyról álmodozott.
Mindketten tudatában voltunk annak, hogy Mistburry Hillben igencsak csekély esélye van annak, hogy hóesést lásson az ember ha szenteste kinéz az ablakán, de mégis az ő szívében még ott volt az a gyermeteg vágy, az az édes álom, hogy hátha az idén másként lesz majd, mint tavaly vagy azelőtt.
Nekem így is más volt, hiszen itt volt ő nekem. Az októberi eseményeket követően az életünk sokkal nyugisabban telt, de ebben a nyugalomban mégis minden nap egy kalandnak számított, amit mellette tölthettem el. Ezért is szerettem volna a lehető legkülönlegesebb ajándékot adni neki a szeretet ünnepén.
- Miért nézel így rám? - kérdezte kuncogva, miközben a boszorkány formájú mézeskalácsot díszítette. Csinált vámpírosat, szellemeset meg halálfejeset is, megelevenítve az őrült, halloween-i kalamajkánkat.
- Mert aranyos vagy és lisztes az orrod! - jegyeztem meg, majd közelebb léptem hozzá és lesepertem róla a fehér port.
Riley szelíden vállba bokszolt, majd a kezembe nyomta a kis, színes cukros dobozt.
- Inkább segíts! - utasított, én pedig egy szalutálást követően díszíteni is kezdtem, ameddig ő gyorsan az ablakhoz ugrott és kinézett rajta. Csalódott sóhaját meghallva ki tudtam következtetni, hogy egy szem hópehely sem hullott még mindig.
- Ne légy elkeseredve! - próbáltam meg vigasztalni. - Így is szuper karácsonyunk lesz, hisz együtt leszünk mindannyian. Még Tom is azt mondta, hogy betoppan egy fél órácskára, ez mekkora hír már!
Riley halványan elmosolyodott.
- Persze, igazad van! Nem is fontos az a fránya hóesés! - rázta meg a fejét, majd egy puszit nyomott a halántékomra. - Na de fürgébben, vérszívókám, ezeknek a süteményeknek estéig meg kell lenniük!
YOU ARE READING
Christmas one-shots //befejezett//
RomanceKarácsonyi one-shotok. Részletesebben a könyv előszavában lehet olvasni! :)