🎄Előszó🎄

522 56 37
                                    

WellHello everybody! :D

Ugye közeledik a karácsony és észrevettem, hogy sokan elkezdtétek elindítani a karácsonyi könyvecskéiteket Wattpadon, amibe különféle, karácsonyi dolgokat csempésztek naponta. Én is ki lettem hívva erre, amit nagyon szépen köszönök, viszont nem tudok élni a lehetőséggel, mert tavaly is megpróbálkoztam vele, de nem tudtam végigcsinálni, szóval átgondoltam és arra jutottam, hogy szeretnék én is valami kis hangulatos, karácsonyi dologgal előrukkolni, így született meg a Christmas one-shots ötlete, amelybe nem fogok napi rendszerességgel írni, de hétvégenként esetleg akár több részecskét is megírok.

Ennek a könyvnek az a lényege, hogy one-shotokat, egyperceseket fogok írni belé, amelyből kettő fajta is lesz:

1. A saját történeteim szereplőivel, tehát lehet majd olyan one-shotokat olvasni, ahol bármelyik eddig publikált történetem (a befejezettek is) szereplőivel írok egy rövid, karácsonyi mozzanatot, történést.:)

2. Saját ötleteken alapuló egypercesek, random karakterekkel akiket a sztori kedvéért találok ki, amiben az a különleges, hogyha netán valaki megkedveli a szereplőket vagy az adott szitut, esetleg megihleti a kis történet, szóljon és nyugodtan elviheti, megírhatja azt esetleg egy nagyobb könyv formájában.

Remélem tetszeni fognak a történetek! :)

Igazából még egyetlen kérdésem lenne:

Melyik történetem melyik shipjeivel szeretnétek one-shotot olvasni? :) Kérhettek már befejezett történetek szereplőivel is.:)

U.I.: Egyetlen kikötésem lenne, Grax (Gray és Jax) one-shotot ne kérjetek, mert tartogatok egy karácsonyi részt a Lucifer's Bastardba és ott módotokban áll majd fangörcsölni eleget. :D


Christmas one-shots //befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora