- Dan & Eddie -
"I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas
Is you."🎄🎄🎄
Eddie már unta, hogy Alexa folyton náluk lógott.
Hétfőnként náluk vacsorázott, keddenként színházpróbára rángatta el Dant, csütörtök reggel mindig kávét hozott a lakásba, szombaton meg délutántól egészen éjszakáig, sokszor hajnalig náluk maradt, hogy befejezzék a társasjátékmaratont.
Nem is lett volna nagy baj Alexával, ha nem lett volna Dan barátnője, Eddie lakótársáé, akibe Eddie első pillanattól kezdve szerelmes volt.
Körülbelül nyár közepe óta lakhattak már együtt, amikor mindketten felköltöztek San Franciscoba az egyetem miatt. Ott ismerkedtek meg, pontosabban a felvételin, s megfogadták, ha mindkettejüket felveszik, akkor együtt bérelnek majd ki egy lakást valahol a város szívében. Ez így is történt, s nyár óta igazi, elválaszthatatlan barátokká nőtték ki magukat, persze ami Eddiet illeti, számára mindig több volt a barátságnál, de ezt sosem merte volna bevallani Dannek, mert mint a legtöbben akik hasonló helyzetben vannak, ő sem szerette volna elrontani ezzel a barátságukat és elveszíteni a fiút.
Aztán szeptemberben Dan megismerte Alexát és ez mindent tönkretett Eddie számára, eltaposta a leghalványabb reményt is, hogy valaha is esélye legyen a barátjánál. Szemtanúja volt az első csókjuknak is, ami élete egyik legszörnyűbb emléke azóta is.
ESTÁS LEYENDO
Christmas one-shots //befejezett//
RomanceKarácsonyi one-shotok. Részletesebben a könyv előszavában lehet olvasni! :)