- Mark & Rosie -
"We are still kids, but we're so in love
Fighting against all odds
I know we'll be alright this time
Darling, just hold my hand
Be my girl, I'll be your man
I see my future in your eyes. "🎄🎄🎄
Évek óta nem járt már Manhattanben.
Pontosabban azóta, mióta szakított azzal a lánnyal, aki az egyetlen volt, akit valaha teljes szívéből szeretett.Karácsony délután volt, szentestéig már csak alig néhány óra volt hátra, de ő csak egyedül botorkált a 17th Streeten, már legalább hatodjára elsétálva a Barnes&Noble előtt, amely az a hely volt, ahol annak idején, pontosabban 2010. október 23-án megismerkedtek. A lány akkor csupán tizenhat éves volt, a fiú tizennyolc, azóta már hét év telt el, s mondhatni már mindketten felnőtté váltak, igazi felnőtté. Ezért is remélte a fiú, hogy alkalmuk lesz megbeszélni az évekkel ezelőtt történteket. Azt a pillanatot, amikor élete legnagyobb baklövését követte el.
Egy ismerősétől tudta, aki vele járt egyetemre, hogy a lány két saroknyira dolgozik egy kis kávézóban, ami még ezen a napon is nyitva tart, pontosabban hat óráig. A fiú a karórájára nézett, még öt perc volt hatig, így rájött, hogy ideje lenne indulnia. A tenyerébe fújt, mert a keze már szinte csonttá fagyott, aztán idegesen felsóhajtott és elindult a 17th Streeten, most már végképp az igazi úticélja felé.
Nem tudta mire számítson, Rosie ugyanis mindig egy kiszámíthatatlan teremtés volt. A megismerkedésük napján is, amikor figyelmetlenségből a létra tetején állva ráejtette a lányra azt a nagy halom könyvet, amit felpakolni készült egy polcra, Rosie nem kezdett el kiabálni vele, ahogyan a legtöbben tették volna, csak jóízűen felnevetett és - Mark nagyon jól emlékezett - még poénkodott is a dolgon. Azonnal beleszeretett, mert már akkor más volt, mint bárki, akivel addig találkozott.
BINABASA MO ANG
Christmas one-shots //befejezett//
RomanceKarácsonyi one-shotok. Részletesebben a könyv előszavában lehet olvasni! :)