Güldürme beni tanımadığım biri nasıl bana umut olabilir? Daha adımı bile bilmiyorsun
Tanışırız ben adım Aras senin ki nedir?
Cidden neyin içine girdiğimi bilmiyordum zaten dibe batmıştım daha nasıl batabilrdim ki bana uzattığı eline baktım battı balık yan gider artık.
Elini tutup Eylül dedim.
Eylül bana hayatını anlatırmısın? Yani seni bu duruma getiren sebep nedir?
Pekala anlatıyım. Doğru bir şey mi yapıyorum bilmiyorum ama içimden bir ses ona güvenmem gerektiğini söylüyor.
Ben Eylül çetin 22 Kasım 1996 doğumluyum annem babam gecen sene kaybettim tek başıma kaldım bu koca hayatta yaşamaya çabalamaya çalışıyorum ama hep engeller çıkıyor bir barda barmenlik yapıyorum. Bilirsin nasıl bir yer olduğunu kız olmaya gör hepsi saldırmaya kalkar tek başıma olmak zor geliyor patronum bunu biliyordu ve benim burada olmamım bir sebep oldu tecavüz etmeye kalkıştı kadınları seks objesi gibi görmeleri ağrıma gidiyor birikmiş ev kiraları elektrik su paraları bu işe mecburdum Aras ha bir de beynim deki sesler öldür kendini yaşamak senin neyine susturamıyorum.
Bu gece de böyle oldu bu iğrenç bedeni taşımak zorunda değilsin at kendini boğ erkekler seni kullanacak kirlenmeden öl..
Ağlama eylül ben bilmiyordum bak yardım edebilirim?
O diyene kadar ağladığımın farkında bile değildim nasıl yardım edebilirki?
Nefes alamıyorum bazen bir boşluk beni içine çekiyor kalbim deli gibi atıyor içimden çığlık atmak geliyor ama atamıyorum boğuluyorum aras artık gitgide boğuluyorum seni bu karanlığın içine çekemem senide nefessiz bırakamam..
O karanlığın içinde ışık olmak istiyorum sana çıkışını bulmana yardımcı olmak sadece o ışığı takip etmeni istiyorum.
Daha kim olduğunu bile bilmiyorum..
O zaman beni tanıma vakti..
Ben Aras Ersoy iki tana kafe işletiyorum ailem var annemin adı zehra babamın adı çetin 26 ekim 1985 yılında doğdum senin kadar zor geçmedi hayatım ama bu zamana gelebilmek için çok sıkıntılar çektim. Bir sevgilim vardı ayrıldık yani beni aldattı buraya hava almak için gelmiştim.. Seni öyle görünce kayıtsız kalamadım hadi tut elimden seni bir yere yerleştirelim..
Seninle gelemem evime gitmeliyim sana güvenemem..
Bu benim numaram aramanı bekleyeceğim.
Ben hayatıma daha arkadaş olarak kimseyi almamışım ona nasıl güveneceğim korkuyorum beni o boşluktan çıkarıp tekrar atarsa yok buna izin veremem arayamam soramam ya bağlanırsam umut ışığıma ne çabuk kabullendim böyle nerdesiniz sesler demin ölmen gerek diye bağırıp duruyordunuz nerdesiniz?
Sizce eylül Aras'ı arayacak mı?
Yoksa tekrar karşılacaklarmı?
Güvenmelimi sizce ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR HAYAT SAYFASI
Chick-LitHayatta her şeyin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç beraberinde sayısız beklentiyi getirir. İnsan beklenti olmadan yaşayamaz. Zaten bu dünyayı çekilebilir hale getiren bir şey varsa o da hayal dünyamızdır...