Bugün benim için hayatımın yeni başlangıcı. Hissediyorum bir şeyler yoluna girecek.
Ona güvenme, hayır güven ona güvenirsen ölürsen ona güvenip evden dışarı çıkma öldürecek seni.
Susun artık kimse beni öldürmeyecek.
Herkes kötü ona güvenme seni kullanacak.
Yalan söylüyorsun sadece aklımı karıştırmaya çalışıyorlar onlara inanma.
Bize inan yalan söylemiyoruz bize inanmak zorundasın.
Size inanmıyorum diye bağırdım size kanmayacağım.
Lanet olsun sana bize inanmak zorundasın sürtük öleceksin gitme oraya.
Bir şey boğazımı sıkıyordu sanki boğuluyordum nefes alamıyorum lanet olsun bu kanda neyin nesi sıkma boğazımı bırakın beni inanmıyorum size.
Oraya gidersen ölürsün burada bu evde yaşamak zorundasın.
Hayır hayır bırakın beni ölün hepiniz.
Nefes alamıyordum gözlerim kararıyordu damarlarım tıkanıyordu sanki bana dokunmaya başlıyorlardı farkına varıyordum sanki bir insan eli gibi sivri tırnakları vardı yüzü çok zor anlatmak bir boynuzu vardı çokça gözleri ağızları yoktu oysa gece açıktık diyorlardı uyku semeliğine arka bahçeye ekmek koymuştum. Ölüyordum gözlerimi kapatmamaya uğraşıyordum ama artık dayanamıyordum son duyduğum ses telefonumun sesiydi burada ölsem kimsenin umurunda olmazdım kim merak eder ki? benim gibi deliyi artık dayanacak halim yoktu kapattım gözlerimi.
ARASIN AĞZIN'DAN:
Bugün Eylül'ü görecektim yanımda olması beni daha mutlu ediyordu iş teklifi etmesi benim için biçilmiş kaptandı. En azından burada güvende olacak.
Dün elemanımın ona iltifat etmesi sinirimi bozmuştu rahatsız olacağını düşünmüştüm o kendini insanlardan soyutlamıştı bu gibi tepki onu geri itebilirdi. Korkmuştum o an kaçmasından.
Ne güzel yüzü vardı esmer iri mavi gözlü çatık kaşları bile onu ayrı bir güzel yapıyordu acaba farkındamıydı güzelliğinin. Kahvaltı yaparken beni süzüyordu aklından nasıl bir insan olduğumu geçiriyordu galiba ama bana bakarken bir şey yemiyor diye beni süzmeyi bırakda yemeğini ye demiştim biraz utanmıştı yanakları kızarmıştı.
Ben kalksam iyi olacak deyince onu evine götürmeyi teklif etmiştim kabul etmemiştim ama itiraz kabul etmiyorum deyince mecbur kalmıştı.Arabada bana bakmayıp etrafı incelemişti acaba rahatsız mı oldu diye hızlı sürmüştüm arabayı evine gelince eve girene kadar beklemiştim beni bu kıza çeken bir şey vardı bir bağ sanki üzülmesini istemiyordum.
Bunları düşünerek iş yerine gelmiştim çoktan gelmiştir . Çalışanlara kolay gelsin deyip eylül geldi mi diye sordum hayır deyince.
Telaşlanmıştım acaba başına bir şey mi geldi. Hemen telefona sarıldım aradım ama açmadı bir daha aradım açmadı en iyisi evine gitmek diye düşündüm hemen arabaya binip evin yoluna sürdüm aklımdan bin türlü şey geçiyordu arıyordum ama açmıyordu inşallah başına bir şey gelmemiştir ne olur bir şey olmasın savunmasız korunmasız bir kız.
Evin önüne gelmiştim hemen arabadan inip kapıyı çalmaya başladım ama açmıyor tekrar aradım telefonun sesi içerden geliyordu, camdan içeri bakmayı akıl etmiştim içeri bakınca yerde hareketsiz yattığını gördüm olmuştu işte bir şey yapmıştı kendine.
Telefondan ambulansı arayıp adresi verdim. Kapıyı açmam lazımdı tahta kapı olduğu için iki omuz atınca kırılmıştı.
Kafasını bacağıma koyup bir yerinde bir şey var mı diye kontrol ettim boynu mosmordu kendine bir şey yapmamıştı. Kim yapar böyle bir şeyi.
Eylül güzelim aç gözünü bak ben geldim nabzını kontrol ettiğimde çok az atıyordu birden nabzı durdu. Allahım ne olur alma onu lanet olsun aç şu gözünü hadi.
Ambulansın acı siren seslerini duyuyordum. Kapıya gelmişlerdi hemen neyi olduğunu sordukları bilmiyorum boynunda morluklar var bir an gözüm elime kaydı kan vardı yaralanmış nabzı atmıyor birşeyler yapın artık kalbini dinliyorlardı. Kalbi atmıyor dedi hemşire o an başımdan kaynar sular aktı kanım çekildi sanki. Kalp masajı yapıyorlardı bir kaç deneme sonra yeniden kalbi atmaya başlamıştı. Geri dönmüştü işte sedyeyle ambulansa bindirip hastaneye vardık balının arkasında kocaman bir yarık vardı beyin kanaması ihtimali var demişlerdi. Hastaneye gelince direk ameliyata almışlardı. Kaç saat oldu bilmiyorum ama bana asır gibi geliyordu bir oraya bir oraya tur atıyordum bir Allah'ın kulu da çıkıp bir şey desin artık.
Ameliyat'ın kapısından doktor çıktı eylül hanımın yakını. Hemen yanına yanaşıp benim dedim beyefendi eylül hanımın ameliyatta iki defa kalbi durdu beynin büyük hasar almış beyin kanaması vardı durduk şuan uyutuyoruz 48 saat hasta için tehlikeli saatler yoğun bakıma alacağız 48 saat uyandıracağız eğer uyanmazsa bitkisel hayata girebilir dua edin şimdilik bu kadar deyip uzaklaştı.
Kapıdan sedye çıkınca eylül olduğunu gördüm mavi gözleri kapalı rengi bembeyazdı odaya götürene kadar elini tutup uyan güzelim ben buradayım seni bekleyeceğim aç o gözlerini.
EYLÜL UYANACAKMI ?
ARAS EYLÜL ARASINDAKİ BAĞ NE?
AŞK MI? YOKSA KARDEŞLER Mİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR HAYAT SAYFASI
Chick-LitHayatta her şeyin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç beraberinde sayısız beklentiyi getirir. İnsan beklenti olmadan yaşayamaz. Zaten bu dünyayı çekilebilir hale getiren bir şey varsa o da hayal dünyamızdır...