Началото

625 26 4
                                    

Здравейте казвам се Анна на 19 съм. Работя като готвачка в едно от най-богатите семейства в ЛА.
Имам тъмно руса коса сини очи и съм много дружелюбна(горе на снимката съм аз^^^).Плаша се често,но за мое щастие имам две прекрасни приятелки (Йоанна) Йони и Дария(Дари).

Понеделник.

Станах от отвратителния звук на алармата.Измих си зъбите и облякох бели дънки с черен топ,на който пишеше queen.

Отидох на работа и какво да заваря Питър полугол в хола.Изглеждаше секси,но го познавам от достатъчно време да знам,че той е курвар.А да  не говорим,че къщата беше с краката на горе.
Опитах се  да мина незабележително,но уви ме видя.Той стана от мястото си и се приближи до мен.

  -Добро утро-и прехапа долната си устна.
          -Добро утро-казах като се опитах да бе го гледям в очите.

    -Направи ми един сандвич.
 

   - Аз му казах че може да си го направи и сам,защото не мога да върша всичко сама и ми трябваше помощ.
  -Той повиши тон и ми повтори отново неговото нареждане.Аз се насълзих и тръгнах към кухнята.Явно е забелязъл че плача след като му подадох вече направения сандвич и ме попита.
  -Плакала ли си?
  -Не-поздсмръкнах аз.
   -Ссжалявам!-изрече момчето седящо пред мен,а аз го гледах объркано,защото това беше Огромна рядкост да чуеш тези думи.
-Няма проблем!-той чу това и стана аз се отдръпнах ,защото се оплаших...,но се случи нещо което никога не съм очаквала....Стана и ме прегърна.
  -Отиди в кухнята и сготви за мен и Дан.След известно време всичко беше готово и Дан дойде.Отидох в хола при тях и казах на Питър че отивам до магазина,а той ми отговори много грубо.

     ....Преждевременно в къщата....

  -Казвам ти лудо влюбен съм в нея!
  -Знам!
  -Ще съжалява,че не отиде на среща с мен!
-Предложил си?-попита леко объркано Дан.
  -Да предложих и вчера,но тя отказа.
  -Внимавай какво ще направиш брат,защото ще съжалявате и двамата най-вече ти!
-Прав си Дан.Благодарен съм,че имам такъв приятел,а сега да измислим начин как да разделим Анна и скапания Джон(Гаджето на Анна).

Влюбих се в собствения си шефWhere stories live. Discover now