Спасението.......Целувка??

382 18 2
                                    

  ГтА
Върнах се от магазина напазарувала.Тъкмо отключвах вратата и Даниел(Дан) излезе от къщата и замалко не ме отнесе.След като разтоварих покупките се чу викане на нечие име(по скоро стенание).Реших да проверя какво става,като се качвах по стълбите страннията ставаха по-силни.Отидох до стаята на  Питър,тъкмо да почукам и оттам излезе едно слабо високо русо момиче.Но как толова бързо нямаше ме 10 мин.А.защо ли Дом си тръгна така бързо? После ще му мисля сега да се заема с чистенето защото толкова много съм била замислена че съм стерснала
Питър.

-Ехоооооооо Анаа Чуваш ли ме?
-А да какво се е случило тук?
-Не е твоя работа да знаеш,защото си само прислужница.Тези думи ме нараниха ужасно,но той небзнае кво говори,защото миришеше на алкохол не това е меко казано той смърди.
-Подреди ми стаята аз ше поспа малко.
-В твоята стая ли ще спиш.
-Мдааа къдеее другаде?
-Оф добре.
-След това те пускам.Зарадвах се много и се заех по-бързо.Смених чаршафите,като внимавах да не повърна,защото.....сещате се преди около 10 мин кво се е случило върху тях.Отидох на терасата да изтупам огромното одеало,което беше много тежко.Провесих го....Тръгна да пада и завличаше и мен.Аз бързо се хванах за парапета но висях и ако се бях пуснала щях да падна на земята от третия етаж.
-ПОМОЩ!Виках със цяло гърло.За мое щастие Питър ме чул и се беше свестил защото спа около час и аз през това време чистех и гледах красивото и изваяно до прелест тяло.Той стана огледа се и веднага дойде.
-Анна защо си тук?каза той със тон който беше загрижен.
-Моля ти се помогни ми!Казах едвам през сълзите си.
-Той бе почака втора молба и веднага ме издърпа.Стъпах на земята и седнах на нея.Бях уплашена.Той ме видя и веднага клекна до мен и ме целуна.Тя бе изпълнена с любов,страст,желание,утеха,но за съжаление всяко хубаво нещо си има край.
-Обичам те любов.Бях объркана
-И аз те обичам! Той чу това и ме целуна отново.
-Ще бъдеш ли моето момиче?без да се замислям го целунах отново.И между целувките го попитах дали това отговаря на въпроса му.Той само ме погледна помогна ми да стана и отидохме в спалнята.И мисля че се сещате какво правехме.Само едно ще ви кажа след като свършихме аз нямах и капчица сила(буквално),а гърбът му целият в драскотини и рани😁.

Влюбих се в собствения си шефNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ