-Здравей Пит!Казах аз уверено вече не съм онази страхливка.
-Ъмм....Ани?
-От плът и кръв.
-Какво правиш тук.Имам предвид след като говорихме на покрива ти никога не се върна.
-Знам и се радвам за това.Тук съм на почивка с приятелят ми и с приятели.
-Приятел!Ахах ти!Кой ще се върже да ти ходи под полата ти бе!Хах гадже моля ти се!Айде признай си че си дошла да ме търсиш,защото си падаш по мен.
-Очите ми се насълзиха,но точно след като капна първата сълза някой я изтри.Да точно това беше моят Майк.
-Ъмм защо си разплакал приятрлката ми?
-Ама тя е твоя приятелка?
-Да проблем!
-Колко?
-Какво колко?
-Колко ти е платила за да се престориш на нейн приятел.
-Ами нищо.
-Аммм значи сте двойка.Оотккога?
-Година и 9 месеца.
-Два месеца след като Ани замина така ли?
-Точно така и също и много добре знам какво си и причинил.Така че съой фалеч от нас и Чао защото ние трябва да тръгваме.
-Чао.
ГТА
-Браво мечо уплаши го и то доста.
-Това ми беше целта.
-Добре да отидем да хапнем и да се качим горе защото имам да ти показвам нещо.Последното го казах в ухото му бавно.Знам че се възбужда така.
-Добре!Изръмжа той и преглътна шумно.Отидохме и ядохме като аз си взех салата с крутони,а Майк си взе пица.Качихме се в стаята и аз влязох в банята и го накарах да седне.Обляках една къса рокличка и мрежест чорапогащник.Излязох от стаята и....
Следващите неща ще са доста перверзни(доколкото мога да бъда аз такава де)Когато ме видя започна да целува вратът ми и да прави малки смучки.Докато той правеше това аз махнах дънките му и остана само по боксерки.И аз останах само по сутиен и бельо.А чорапогащника беше разкъсан и свален от негово величество Майк.Лежахме на леглото докато не усетих ръката му пред клитора и започна да прави кръгове аз истенах и той веднага насочи главата ви към вагиналището ми и започна да лиже и д си играе с взика си.
-М...Майк...ще свърша.След чутото той моментално спря и извади члена от боксерките си.И го вкара рязко но внимателно.Започна да го вкарва и изкарва бясно ,а аз се разтопявах стенейки даже викайки под него.Той също не изоставаше със стененето.След още няколко тласъка свършихме едновременно.Цялото ми тяло потрепера и той излезе от мен придърпвайки ме към него и ни зави със копринената завивка.
-Обичам те Ани.Прошепна в коста ми.
- И аз те обичам Майк.А сега завпивай.
На сутринта
-Събудих се,но Майк оше спеше и затова мислех да започна да се оправям.Нищо сериозно дори облякох черната блуза на Майк.Загащих я в едни къси панталонки,които очертават задника ми много добре,а и го възбуждам много когато съм с тях.Облякох една риза върху блузата без да я закопчавам,защото беше леко хладно.Вързах косата си на стегната висока конска опашка и со сложих малко балсам за устни спирала и очна линия.Нищо повече.Обух кецките си.И беше време да събудя моят поспалнако.И то знам как.Отидох до леглото.И го ударих със все сила по рамото.Той се надигна бързо,но аз бях по бърза и го целунах.Той отпусна юмруци и веднага ми отвърна.-Ммм,Добро утро.Каза той със дрезгавия си глас.
-Добро и на теб.Та хайде оправяй се и отиваме на закуска.
-Има малък проблем
-Какъв?
-Амии в тези панталонки.Ако не искаш да те изчукам на момента и да не отговарям за последствията по добре отиди в дугата стая.
-Добре.Засмях се аз.МНОГО ВАЖНООООООО ПРОЧЕТИ
Така дано ви е харесало ,но качих две глави в такъв период от време,защото скоро няма да мога да кача.Ше се опитам но имам доста работа изатова тази глава е бонус така да се каже.И МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС. Пишете ми в комебтарите под тази глава дали искате Анна да остане с Майк или с Питър.Аз се колебая.Но който и да изберете с другият ще останат приятели.
ТА след като я кача ще напиша имената на майк и Питър в два различни коментара и вие с отговор гласувайте и в скедващата глава ще разберете кой е победителят като другият си тръгва от хотела.
VOUS LISEZ
Влюбих се в собствения си шеф
Roman d'amourТова е историята за едно 19годишно момиче на име Анна,което работи за едно от най-богатите семейства в ЛА като готвачка.За нейно нещастие шефът ѝ е разглезен 21годишен богаташ на име Питър.След като Питър я видя за първи път той се влюби в нея,но не...