Ссъжалявам!?

287 18 0
                                    

ГТА
Събудих се от лъчите нахлуващи в стаята.Но Питър го нямаше.Аз станах набързо облякох се и слязох долу.Странно и там го нямаше сигурно е излязъл,отидох до кухнята и се заех със закуската,но на вратата се позвъня.Отидох да отворя и видях няква руса пачавра със рокля едвам покриваща една трета от тялото и.
-Тук ли е Питър?-попита тя със пискливия си глас
-Ъммм...не незнам всъщност...А ти коя си?-позаинтересувах се
-Гаджето на Пит.-Сякаш нож се заби в сърцето ми.Сълзи се стекоха от очите ми.И в този момент можете ли да си представите кой дойде.Точно така Питър  с някви две курви.
П-Ъмм Габриело кво прайш тука?
Г-Е как скъпи дойдох да те видя.
П-Няма какво да ме виждаш ние скъсахме преди 3 години.Прдживей го.И в този момент се ядосах и заговорих.
А-А аз как ще го преживея Пит.
П-Ани?Ъмм мога да обясня.
А-Какво ще ми обясниш.Хахде давай.Курвите и тази Габриела си тръгнаха,защото шефът ми(Пит) ги отпрати.Останахме само аз и той.
П-Събалявам.Просто след като го направихме не спах цяла нощ мислех за теб.И просто реших да се поразходя и да отида при Дан,но там бяха онея момичета(курвите) и се лепнаха за мен.Наистина обичам теб.
-Да беше останъл при мен ако ме обичаш,а не да се почувствам,че първият ми път е само за една нощ.След това не го оставих да каже нещо и си взех раничката със нещата като минах покрай него и му казах.
-И повече не ме търси.Защото напускам.И сякаш нещо в него се счупи очите му станаха черни и се ядоса.
-ДОБРЕ.ТРЪГВАЙ. НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА.След чутото побягнах не знам къде просто краката ме водеха и така се озовах на покрива на една сграда.Не знам колко време съм стояла и плакала,но телефона ми ме извади от транса.Вдигнах и чух Дан.
  Разговорът
Д-Анн моля те ела Пит е пиян и прави глупости.Моля те ела.Качил се е на покрива и не иска да слезе.
А-Идвам веднага.
Край на разговора
Чак сега остзнах че се е стъмнило и е 3 часа сутринта.Побягнах към къщата и след 10 мин бях там.
-Пит?Вече бях на покрива и той изглеждаше ужасно.
-Анни.Той дойде и ме прегърна.
-Аз.....Съжалявам

Влюбих се в собствения си шефWhere stories live. Discover now