Пак ли ти?

306 17 0
                                    

В тази глава ще има много обяснения.Приятно четене!
2 години по-късно

-Хайде мила готова ли си?
-Даа само да си взема телефона!Викнах от горния етаж и слязох долу.Видях моят любим човек с най-прекрасната усмивка.
-Да тръгваме защото ЛА не чака😂.
Ооо нека ви обясня малко,защото сигурно сте объркани.Е преди две години когато бах на покрива Питър ми обясни,че ме е вкарал в леглото си,защото е бил предизвикан да го направи.След това аз бях съкрушена и заминах за Сан Франциско и почнах на ново.Имам нови приятели и намерих любовта на живота си Майк(от Майкъл горе на снимката).Той е на 22 год.Запознахме се преди година и девет месеца и от точно толкова  сме заедно.Ето какво се случи.
              Ретроспекция
Вървях към мола когато се блъснах в някой.И на кратко влюбихме се от пръв поглед излязохме и ми предложи по най красивия начин.Като ме изведе с хеликоптер(да той е богат но това няма смисъл).И със рози бе изписано на едно поле да стана нефова приятелка.Беше толкова романтично.
      Край на ретроспекцията
И сега сигурно се питате защо итиваме в ЛА е ами на почивка и да той знае какво се е случило там.
Поддържаме връзка с Дан,но с времето я прекъснахме.
-Всичко взе нали?
-Да спокойно.Да отиваме пред къщата на Йони и Дари!Да неудоточних че и те дойдоха с мен и си сега са с половинките си.
След 5 мин
-Хайде де дати какво толкова косата ти е добре и така!
-Не е вярно стига си ми плямпала глупости!
-Добре де отивам да видя Йони(те живеят в една къща с гаджетата си).
-Йониии де си ма?
-В банята добре влизам при теб(не го мислете за грешно виждала съм я гола все пак сме фр от малки и не се срамуваме една от друга)
-Хей още ли не си готова?Изписках аз като я видях да излиза от душ кабината.
-Споко само да се изуша и да се облека а и всичко ми е подредено.Вярно те със Дари са пълни противоположности докато едната беше подредена другата беше разхвърляна.А аз ами аз бях човека който беше между двете и ги сдобрявах ако се скарат или направят нещо.Абе аз поддържам баланс във нашата приятелсла връзка.
-Оф добре 10 мин и тръгваме.След това отидох да видя Дерек (на Дари гаджето)и го заварих да търси чорапи из купчинката със дрехи.Да те бяха с еднакви характери и са също толкова разхвърляни колкото другия.
-Кво прайш?
-Според теб търся нещи!Помогни ми дееееее?Щеше да се разциври като мало дете е помогнах му и слязох при Майк.Естествено се целунахме като той ме сложи на капака на колата.
-Пак ли?Изведнъж се чуха 4 гласа които са ми до кости познати.
-Офф да тръгваме.
-Все едно не сте го првили и вие с вашите момичета!Обади се остроумния ми Майк.И така заминахме пристигнахме в хотела като видяхме ддин доста наподобяваш на Питър човек да се натиска с камериерката.Както и да е качихме се в стаята и се прео лякохме за вечеря.Тъкмо излизах от стаята ми и срещу моята се показа негово величество Питър и тая камериерка или кват е там.

Влюбих се в собствения си шефWhere stories live. Discover now