Γειά σας. Με λένε Μαρία, είμαι 16 χρόνων. Τώρα είμαι στο αεροπλάνο με τους γονείς μου. Σε λίγες ώρες απογειωνομαστε.
Φτάσαμε επιτέλους. Ουφφ κουράστηκα!! Τώρα τακτοποίηση τα πράγματα μου. Τι να κάνω βαριέμαι. Θα κάνω καμιά βόλτα, ελπίζοντας ότι θα δω κανένα μαναρακι😂😂😂
Έβαλα στα ακουστικά το αγαπημένο μου κομμάτι να παίζει ( Post malone-rockstar). Προχωρουσα όλο ευθεία κοιτώντας τα πράγματα γύρω μου τελείως διαφορετικά από την Αθήνα. Ξαφνικά πέφτω πάνω σε ένα αγόρι.
Μ(μαρια): -Συγγνώμη, δεν το ήθελα αφαιρέθηκα.
Γ(γιωργος): - Δεν πειράζει, αλλά δεν σε έχω ξαναδεί εδώ τριγύρω. Είσαι καινούρια;;
Μ: - Ναι, εχθές ήρθα εδώ στην Κρήτη
Γ: -Αα ωραία, αλλά τόση ώρα μιλάμε δεν μου έχεις πει το όνομα σου.
Μ: -Α ναι, ξεχάστηκα σορρυ. Μαρία εσύ?
Γ: - Γιώργος. Θες να βγούμε για έναν καφέ εάν θες να σε ξενάγησω εδώ στην περιοχή.
Μ: - Τώρα?
Γ: - Ναι!
Μ: - Χμμ, οκ. Πάμε.
Περπατουσαμε αρκετή ώρα όπου φτάσαμε στην καφετέρια.Γιώργος P.O.V.
Πρώτη φορα βλέπω ένα τόσο όμορφο πλάσμα. Είναι ένα αγγελουδακι με ένα αγγελικο πρόσωπακι. Πρέπει να μάθω περισσότερα πράγματα για αυτήν. 😄😄
Μαριας P.O.V.
Είμαι πολύ αγχωμενη. Φοβάμαι μήπως με περάσει για καμιά από αυτές του δρόμου από την Αθήνα. Φοβάμαι. Δεν είμαι αρκετά καλή για αυτόν. Δεν είμαι αντάξια του. Ένα τόσο όμορφο και καλό παιδί δεν πρόκειται να γυρίσει και να με κοιτάξει.
Γ: - Λοιπόν, πες μου μερικά πράγματα για εσένα
Μ: - Εμ ... Είμαι 16 χρόνων. Λογικά θα πάω στο 1ο Γενικό λύκειο. Χμ κάτσε να σκεφτώ τι άλλο. Α είμαι από την Αθήνα.
Γ: - Γιατί έφυγες από την Αθήνα και ήρθες Κρήτη?
Μ:- Γιατί δεν με θες εδώ?😂
Γ: - Όχι σε θέλω εδώ, εννοούσα....
Μ: - Πλάκα κάνω βρε ηρέμησε. Αλλά όσον αφορά το ερώτημα σου θα σου πω άλλη φορά γιατί είναι μεγάλη ιστορία.Εκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό μου. Μα φυσικά ήταν η μάνα μου.
Μ: Έλα μαμά! Τι θες?
Μ( μαμα): - Έλα σπίτι ήρθε ο ξάδερφος σου.
Μ: - OK.
Μ: - Μην αργήσεις!
Μ: - Εντάξει. Κλείστε!Επιτέλους το έκλεισε. Η μάνα μου θα με κάνει ρεζίλι...
Μ: - Σορρυ Γιώργο, αλλά πρέπει να φύγω. Ήρθε ο ξάδερφος μου!
Γ: - Α εντάξει. Μισό λεπτό. Θες να μου δώσεις το τηλέφωνο σου για να μιλάμε?
Μ: - Φυσικά. Γραφε....Αφού του είπα το τηλέφωνο μου, ήταν η ώρα να φύγω.
Μ: - Τα λέμε!
Γ: - Αύριο?
Μ: - ΑύριοΓιωργος P.O.V.
Είναι τόσο όμορφη. Όταν σηκώθηκε ήταν κυριολεκτικά ένας παραδεισος. Τα μαλλιά της χρυσάφι νια. Ίσως ήταν από τον ήλιο. Δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Μπορεί και κάποιος να το πει κεραυνοβολος έρωτας.
Μαριας P.O.V
Φαίνεται καλό παιδί. Αλλά πρέπει να παραδεχτώ πως είναι καλό παιδί και πολύ όμορφος. Μαγευτηκα από τα μάτια του, τη φωνή του, το χαμόγελο του, όλα πάνω του με μαγεύουν ακόμα και ο τρόπος που χαϊδευει τα μαλλιά του για να τα φτιάξει. Αχχ και να ήξερε πόσο τον αγαπάω θα τρομαζε από την αγάπη μου.....
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Αυτό ήταν για σήμερα παιδια😆😆 Εύχομαι να σας αρέσε
Εάν θέλετε μπορείτε να μου κάνετε ένα λαικ με βοηθάει πολύ 😙😙😙
Σας αγαπάω όλους!!!😘😘
YOU ARE READING
Τα μάτια σου, ρε ματια μου
Short StoryΈνα 16χρωνο κορίτσι η Μαρία μετακόμισε πρόσφατα στην Κρήτη. Εκεί έχει τους συγγενείς της -τον ξάδερφος της τον Δημητρη. Τι θα συναντήσει άραγε στην Κρήτη δυσαρεστες ή ευχάριστες εκπλήξεις!;