●♡ΚΕΦΆΛΑΙΟ 12♡●

59 6 2
                                    


Γιωργος P.O.V.

Δεν είπα τίποτα απλώς κοίταξα αυτόματα κοίταξα κάτω... δεν ήθελα να νιώθει αβολα μαζί μου.

Μ: Ευχαριστώ, είπε σιγανα. Ααα..
Γ: Μωρό μου, τι έπαθες? Είσαι καλά? Είπα και άνοιξα την γυάλινη πόρτα της γεμάτης από ατμούς ντουζιέρα.
Μ: Ναι, καλά είμαι απλώς καήκα λίγο με το νερό.
Γ: Που κάηκες? Ρώτησα ταραγμενος.
Μ: Εδώ, μου έδειξε το σημείο στην πλάτη της. Της φιλησα την πλάτη της στο σημείο που κάηκε και ένιωσα ότι ανατριχιασε.
Ευχαριστώ... είπε κοκκινιζοντας
Γ: Χαχαχα, δεν μπόρεσα να συγκρατηθω.
Μ: Που το βρήκες το αστείο?
Γ: Πουθενά μωρό μου, και την κόλλησα στον τοίχο.
Μ: Εμ. Μήπως πρέπει να βγω ... είμαι πολύ ώρα εδώ μέσα.

Πριν προλάβει να παραπονεθεί, την φιλησα αργά και τρυφερά.

Μαριας P.O.V.

Δεν πρόλαβα να πω τίποτα και με φιλησε. Δεν αντισταθηκα, αντιθέτως του ανταπεδωσα το φίλι του. Απομακρύνθηκα για να πάρουμε και οι δύο ανάσες.

Γ: Πάμε, να βγεις έξω και να ντυθείς, θα κρυωσεις. Μου φαιρνει μια πετσέτα για τα μαλλιά και μια για το σώμα. Με τυλιξε με την πετσετα. "Καλά σε αφήνω να ντυθεις, μετά έλα στην κρεβατοκαμαρα."

Εκείνη την ώρα θυμήθηκα πως τα ρούχα μου τα έχω στο σπίτι μου. Και τώρα τι θα κάνω? Πως θα μπω με αυτή την πετσετα μέσα? Θα πάρω τηλέφωνο να ανοίξουν γιατί ξέχασα τα κλειδιά μου και θα μπω. Χαχα, μα καλά πόσο έξυπνη είμαι😂 Κοιτάω την ώρα. ΦΑΚ, ήταν ήδη 2:15, θα με εβριζαν και θα τους αναστατωνα.
Αναγκαστικά, μπήκα μέσα στην κρεβατοκαμαρα με αυτή την πετσετουλα που μετά βίας κάλυπτε τον κωλο μου. Είμαι σίγουρη επίτηδες το έκανε. Θα τον τακτοποιησω εγώ τώρα.

Γ: Μ..Μαρία, γιατί δεν ντυθηκες? Είπα και τον είδα να γλύφει τα χείλη του. Χα το πέτυχα αυτό που ήθελα 😉

Μ: Γιατί δεν σου αρέσει η θέα? Ειπα για να τον προκαλεσω.
Γ: Δεν είπα αυτό μωρό μου... ειπε και εγώ κοκκινησα αλλά κατέβασα το κεφάλι μου για να μην με δει. Εάν με έβλεπε κοκκινισμένη θα το καταλάβαινε.

Εσκιψα, υποτίθεται για να πάρω τις παντόφλες μου. Γύρισα για να δω τον Γιώργο. Χαχαχα πρέπει να δει την φάτσα του. Συγκρατησω Μαρία δεν θα γελάσεις. Φφφ εντάξει το 'χω.

Γ: Μ..Μαρία...σ..σταματά, είπε τραυλιζοντας
Μ: Γιατί τι θα μου κάνεις?
Γ: Ααα, τα θέλει ο κωλος σου.
Μ:Α Χαχαχα δεν Αχαχα. Έπρεπε να δεις την φάτσα σου. Χαχα.
Γ: Τι εννοείς?
Μ: Ότι τόση ώρα προσποιουμε βρε χαζούλη.
Γ: Είσαι πολυυ κακιαα.
Μ: Α Χαχαχα εντάξει σορρυ.

Την συζήτηση μας διέκοψε το τηλέφωνο μου.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Γειααα σας αγαπες μου😂😍😍😙😍😊😜👄

Τι κάνετε?
Αυτό ήταν για σήμερα.
Σορρυ που άργησα

Σας λατρεύω αγαπες μουυ😍😍😜😛😋😗😘😚😙😗💋❤👄💟💗😽😁😄😉😂😊😋💜💓💕❤💋💗👄❤😻

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jan 06, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Τα μάτια σου, ρε ματια μου Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon