Πριν προλάβω να απαντήσω μου έπιασε το πρόσωπο και ,είπα φιλησε. Έκλεισα τα μάτια μου για να απολαύσω τα χείλη του. Απομακρυνομαι από το φίλι του.Μ: Συνεχίζεις να με διακοπτεις... είπα και, ούτε ξέφυγε ένα γελάει, ευτυχως δεν το παρατήρησε.
Γ: Τι άλλο πρέπει να κάνω για μα σε πείσω?
Μ: Ααα, δεν ξέρω, να το βρεις μόνο σου.Μου ανοίγει την πόρτα και με πιάνει απότομα την μέση και με βάζει στην μέση του σαν να είμαι κάνα τσουβάλι πατάτες.
Μ: Ασε με κατωω τώρα, είπα και τον χτυπάω με δύναμη αλλά μάλλον εκείνος δεν νιώθει τίποτα. "Έλα ρε Γιώργο κατέβασε με..😡😡"
Γ: Όχι, και σταματά να με χτυπάω πονάω.
Μ: Φφφ, εντάξει... είπα ηττημένη.Ξεκλειδώνει την πόρτα της εισόδου. Ανεβαίνει τις σκάλες. Εγώ θα είχα λαχανιασει στη θέση του. Ιδιαίτερα άμα ειχα κάποιον στην πλάτη μου. Τέλος πάντων....
Μ:Τι κάνεις παιδάκι μου?
Γ: Θα μείνεις εδώ με το ζόρι.
Μ: Α καλά δεν πας καλά εσύ..., πάω προς την πόρτα. Με πιάνει απότομα από τον καρπο και με πετάει στον καναπέ. Έρχεται από πάνω μου κρατώντας με δύναμη τους καρπούς μου.Μ: Ασε με.. ψιθυρισα καθώς μου ξέφυγε ένα γελακι.
Γ: Αφού σαρεσει...
Μ: Και εσύ που το ξέρεις?
Γ: Το ξέρω.
Μ: Καλά, τώρα σήκω από πάνω μου. Έλα γιωργοο..
Γ: Όχι, εάν δεν με πεις όπως με έλεγες στο νοσοκομείο.
Μ: Πώς σε έλεγα? ρώτησα κάνοντας την ανηξερη.
Γ: Μην κάνεις πως δεν ξέρεις.
Μ: Μα αφού δεν ξέρω... ξαπλουρισα.
Γ: Θα σε βασανισω εάν συνεχίσεις.
Μ: Καλά, καλά... Μάτια μου, είπα ψιθυρισα,
Γ: Φώναξε το, δεν άκουσα.
Μ:Μάτια μου.. φώναξα δυνατά.
Γ: Ελεύθερη.Με απελευθέρωσε επιτέλους. Σηκωθηκα και προχώρησα στις σκάλες.
Μ: Πάω να κάνω μπάνιο.
Γ: Να έρθω και εγώ?μου είπε κλείνοντας το μάτι του.
Μ: Τι λες ? Είσαι με τα καλά σου ?
Γ: Ναι μια χαρά είμαι. Να κάνω μπάνιο μαζί σου?
Μ: Όχι φυσικά, είπα κοκκινιζοντας.
Γ: Μα γιατί?
Μ: Τι γιατί ρε Γιώργο.? Είπα καθώς ένιωθα σαν πατζαρι.
Γ: Πες μου έναν λόγο... είπε πολύ σοβαρά.
Μ: Γιατί.., είπα προσπαθώντας να σκεφτώ έναν καλό λόγο, αλλά πραγματικά το κεφάλι μου είχε κολλήσει για τα καλά.
Γ: Είδες και εσύ ίδια δεν βρίσκεις λογο. Άρα θα έρθω μαζί σου.
Μ: Γιατί ντρέπομαι... είπα κοκκινισμενη.
Γ: Θα το ξεπεράσεις.. είπε γελώντας.
Μ: Είπα όχι.
Γ: Καλά, να σου κάνω τουλάχιστον παρέα?
Μ: Φφφ, καλά.Αναμένω νευρικα τις σκάλες νευρικα. Άνοιξα την πόρτα άνοιξα το ντουλάπα και πήρα δύο πετσέτες.
Μ: Γύρνα από την άλλη.
Γ: Γιατί?
Μ: Γιατί να γλυτώνεις μπω να κάνω μπάνιο.
Γ: Ούτως ή άλλως η ντουζιέρα έχει τζάμια, οπότε θα σε δω γυμνή.Ααααααα Παναγία μου το είχα ξεχάσει.
Μ: θα σε διωξω.
Γ: Από το σπίτι μου?
Μ: Ναι. Εκείνη την στιγμή γελάσαμε και οι δύο. " Γύρνα τώρα, αντε"
Γ: Ενταξειιι.Μαριας P.O.V.
Αφού έβγαλα τα ρούχα μου μπήκα στην ντουζιέρα. Γύρισε στην μεριά μου και με είδε γυμνή. Θεέ μου, τι ντροπή.
Γιώργος P.O.V.
Γύρισα και την είδα. Είναι τόσο όμορφη. Έχει πολύ ωραίο και γυμνασμενο σώμα. Με τρελενει η αθωότητα της, ιδίως όταν κοκκινίζει. Παρολ' αυτά δεν σταμάτησα να την κοιτάζω.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Γειά σας αγαπες μου😗😍😙😍😍😙😚😘
Τι κάνετε?
Χρόνια πολλααα. Καλά Χριστούγεννα 🎄🎄🎄🎄🎁🎁🎁
Κάντε εάν Μπορείται ένα VOTE και ένα comment
Σας λατρεύω 😗😍😙😚😘😗😚😍😘😗 😍😚😍😘😆😏😄😋😍😜
ESTÁS LEYENDO
Τα μάτια σου, ρε ματια μου
Historia CortaΈνα 16χρωνο κορίτσι η Μαρία μετακόμισε πρόσφατα στην Κρήτη. Εκεί έχει τους συγγενείς της -τον ξάδερφος της τον Δημητρη. Τι θα συναντήσει άραγε στην Κρήτη δυσαρεστες ή ευχάριστες εκπλήξεις!;