Part 2
*Emily P.O.V.*
Emily: Εμ, ναι δεν ετυχε....
Liam: Θα 'πρεπε....
Ευτυχως η μαμα πηρε τον Liam και τον οδηγησε στην κουζινα. Εγω και η Zoe μεταφέραμε τις βαλιτσες του στο δωμάτιο του. Εκεί...
Zoe: Δεν πιστεύω να σε πειραξαν αυτα που μου ειπε ο αδερφος σου...
Emily: Οχι.
Zoe: Τοτε γιατι εισαι ετσι?
Emily: Μια χαρα ειμαι..
Zoe: Emily, σε μενα μιλας... Σε ξερω πολυ καλυτερα απ'οσο νομιζεις.
Emily: Οκ ισως να με ενοχλησαν λιγο.
Zoe: Απλα ηταν ευγενικος, μην ανυσηχεις.
Emily: Τον ξερω τον αδερφο μου. Αυτο το υφος εχει οταν ΔΕΝ ειναι μονο ευγενικος.
Zoe: Ωραια ας υποθεσουμε οτι μου την επεφτε. Που δεν συνεβη γιατι αυτος μπορει να εχει οποια θελει. Ποιο ειναι το προβλημα?
Emily: Απλως αν γινει κατι μεταξυ σας.... Φοβαμαι οτι θα ειναι περιεργο με εσενα και με εμενα μετα... Θα ειμαστε φιλες?
Zoe: Παντα θα ειμαστε φιλες κουκλα μου!
Emily: Δεν ξερω... Ασε που μολις χωρισε... Αν σε κοροιδεψει?
Zoe: Δεν τον εχω για τοσο ρεμαλι...
Emily: Μπορει να γινει πιστεψε με.
Zoe: Ωραια αν σε ενοχλει τοσο τοτε δε θα κανω τιποτα μαζι του ακομα και αν μου το ζητησει...
Emily: Σιγουρα?
Zoe: Ναι, το υποσχομαι!
Μετα απο αυτη τη συζητηση επιστρεψαμε στην κουζινα οπου ο Liam διηγουνταν τα νεα του με λεπτομερειες. Δεν ανεφερε ουτε βραβεια, ουτε συναυλιες, ουτε τιποτα για τις φαν που τσιριζαν καθε φορα που τον εβλεπαν. Απλα μας μιλησε για τις βλακειες που κανει καθε μερα με τα αλλα αγορια, τους λογους που χωρισε απο την τελευταια του σχεση και αλλα τετοια... Παντα ετσι ειναι ο αδερφος μου. Οταν γυρναει σπιτι ειναι απλως ο Liam... Η διασημοτητα δεν τον επηρεαζει εδω.
Emily: Ο Louis ποτε θα ερθει?
Liam: Αυριο το πρωι... Θα φαμε ολοι μαζι εδω το μεσημερι και το απογευματακι θα φυγουμε...
Karen: Και θα παρεις και την αδερφη σου μαζι... Και εμενα θα με αφησετε μονη μου...
Emily: Δεν θα εισαι μονη σου μαμα. Ειναι και ο μπαμπας εδω.
YOU ARE READING
A love can manage all
RomanceΕιμαι η αδερφη του Λιαμ Πευν και αυτη ειναι η Ζωη μου αλλα και το μαρτιριο μου!!!!!