Part 5-10

270 21 0
                                    

Part 5

*Zoe P.O.V*

Εκλεισα τα ματια μου, εκανε κι εκεινος το ιδιο. Με πλησιαζε αργα αλλα σταθερα, ενιωσα τα χερια του στην πλατη μου. Η Emily... Ειναι κολλητη μου... Λιγα εκατοστα πριν τα χειλη μου αγγιξουν τα δικα του απομακρυνθηκα. Ανοιξα τα ματια μου και τον ειδα να με κοιτα με απορια.

Zoe: Τα παιδια θα αναρωτιουνται που ειμαστε...

Σηκωθηκα γρηγορα και γυρισα στο μπροστινο μερος του αεροπλανου. Με ακολουθησε με αργα βηματα.

Zayn: Επ, που εισασταν εσεις?

Zoe: Ειχα αποκοιμηθει και ο Liam προσπαθουσε να με ξυπνησει.

Harry: Ναι, ετσι το λεμε τωρα...

Ο Harry μου εκλεισε το ματι. Κοιταξα την Emily. Το βλεμμα της ηταν μπερδεμενο. Μαλλον δεν πιστεψε το ψεμα μου.

Liam: Αληθεια λεει, Harry. Ολο το μυαλο σου στο πονηρο... Για πειτε τωρα, τι λεγατε?

Niall: Εδω, ρωταγαμε την Emily αν εχει αγορι...

Liam: Δεν σας απανταει?

Louis: Οχι.

Liam: Emily, εχεις αγορι?

Emily: Αμαν ρε παιδια με πριξατε! Οχι δεν εχω!

Louis: Περιεργο...

Harry: Γιατι?

Louis: Ειναι ομορφη κοπελα... Περιμενα οτι θα ειχε καποιον

*Emily P.O.V.*

Λιγες ωρες μετα το αεροπλανο προσγειωθηκε. Πηγαμε κατ'ευθειαν στο ξενοδοχειο. Εγω θα κοιμομουν στο ιδιο δωματιο με την Zoe, ο Liam με τον Louis και οι αλλοι τρεις μαζι. Το μυαλο μου ηταν συνεχεια στον Louis και σε αυτο που ειχε πει στο ταξιδι. Με θεωρουσε ομορφη, και περιμενε οτι θα εχω αγορι. Δηλαδη τωρα που δεν εχω, αλλαζει αποψη για μενα? Το επομενο βραδυ, αφου τα αγορια εκαναν προβα στο σταδιο που θα τραγουδουσαν δωσαμε ραντεβου στο δωματιο του Harry, του Zayn και του Niall επειδη ηταν το μεγαλυτερο. Εφυγα απο το δικο μου δωματιο χωρις την Zoe γιατι εκεινη την ωρα εκανε μπανιο. Οταν εφτασα εκει...

Liam: H Zoe?

Emily Πες κι ενα γεια πρωτα. Κανει μπανιο, θα ερθει σε λιγο. Ο Louis?

Liam: Δεν εχει ντυθει ακομα... Βασικα πολυ αργησε, παω να τον φωναξω...

Harry: Καλα δεν χρειαζεται. Θα τον περιμενουμε.

A love can manage allWhere stories live. Discover now