Part 36
*Louis P.O.V.*
Sonia: Η ιδια.
Louis: Τι θελεις?
Sonia: Εμαθα για εσενα και την κοπελα σου. Νομιζα οτι σε ειχα προειδοποιησει.
Louis: Πώς το εμαθες τοσο γρηγορα?
Sonia: Δεν εχει σημασια. Φανταζομαι οτι εχεις κατι στο μυαλο σου...?
Louis: Ναι, ειμαι ευτυχισμενος με την Emily. Και αυτο δεν αλλαζει.
Sonia: Τα προβληματα δεν θα αργησουν να εμφανιζονται Louis.
Louis: Και θα τα αντιμετωπισουμε μαζι.
Sonia: Οπως προτιμας. Εγω σε εχω προειδοποιησει παντως.
Οταν εκλεισα το τηλεφωνο μπηκε στο καμαρινι μου ο Zayn. Ειχα καθισει στον καναπε, δεν ηξερα τι μπορει να εννοουσε η Sonia και μεχρι που θα εφτανε. Η αληθεια ειναι οτι την φοβαμαι λιγακι αλλα κανει την δουλεια της. Και ειναι πολυ καλη σε αυτο. Αφηγηθηκα στον Zayn τον διαλογο που ειχε προηγηθει.
Zayn: Φιλε κι εγω θα φοβομουν στην θεση σου. Ειναι λιγο τρελη ή μου φαινεται?
Louis: Δεν ξερω. Παντως ειναι καλη στη δουλεια της.
Zayn: Δεν αμφιβαλω. Αλλα αυτες οι προειδοποησεις που ελεγε... Εμενα με τρομαζουν.
Louis: Λες να κανει τιποτα τρελο?
Zayn: Δεν νομιζω. Στο κατω κατω υπαλληλος μας ειναι.
Louis: Αυτη ή εμεις?
Zayn: Τι εννοεις?
Louis: Εμεις την ελεγχουμε ή αυτη εμας?
*Emily P.O.V.*
Το επομενο απογευμα ξεκινησαμε με τον Louis για μια βολτα στο Kansas City η οποια κατεληξε σε τεραστια αποτυχια αφου συντομα περικυκλωθηκαμε απο φανατικες directioners. Αυτες φαινεται οτι το τουιταραν και αναγκαστηκαμε να κλειδωθουμε σε ενα καφε για να μην μας πνιξουν (κυριως τον Louis) οι θαυμαστριες.
Louis: Ειδες γιατι σου ελεγα να μην βγουμε?
Emily: Το ορκιζομαι τα κοριτσια αυτα ειναι ΤΡΕΛΑ!
Louis: Μπα, απλως ενθουσιασμενα...
Emily: Με δουλευεις? Εγω οταν ενθουσιαζομαι το πολυ πολυ να αρχιζω να τσιριζω, δεν σκιζω τα ρουχα του ανθρωπου που βρισκεται μπροστα μου.
Louis: Υπερβαλλεις δεν θα μου εσκιζαν τα ρουχα.
Emily: Σοβαρα? Θες να δοκιμασουμε?
KAMU SEDANG MEMBACA
A love can manage all
RomansaΕιμαι η αδερφη του Λιαμ Πευν και αυτη ειναι η Ζωη μου αλλα και το μαρτιριο μου!!!!!