Part 42
*Emily P.O.V.*
Εκλεισα το τηλεφωνο και κοιταξα τον Louis περιμενοντας μια αντιδραση. Ειχε τα χερια σταυρωμενα στο στηθος και ενα τεραστιο χαμογελο που ματαια προσπαθουσε να κρυψει.
Emily: Γιατι γελας?
Louis: Δεν ειναι σωστο που χαιρομαι οταν βριζεις τους υπαλληλους μου.
Emily: Αυτη δεν ειναι υπαλληλος. Ειναι μεγαιρα.
Louis: Δεν θα διαφωνησω.
Ανεβηκε με τα τεσσερα πανω στο κρεβατι οπου καθομουν και με εσπρωξε απαλα για να ξαπλωσω. Καθησε απο πανω μου και αρχισε να με φιλαει στα χειλη και στο λαιμο. Σηκωθηκα με δυσκολια και αναγκασα αυτον να ξαπλωσει απο κατω μου. Του εδωσα ενα φιλι και μετα απομακρυνθηκα. Με κοιτουσε παραπονεμενα.
Louis: Που πας?
Emily: Πουθενα, εδω ειμαι.
Louis: Ελα εδω.
Μου εκανε νοημα να παω στην αγκαλια του. Του χαμογελασα και ξαπλωσα διπλα του.
Emily: Σοβαρα τωρα, γιατι δεν την απολυεις?
Louis: Ποια?
Emily: Τη Sonia.
Louis: Πο, γι' αυτη θα μιλαμε τωρα?
Emily: Οχι, ρε παιδι μου απλα ρωταω.
Louis: Γιατι ειναι καλη στη δουλεια της.
Emily: Δεν νομιζω. Τοσο καιρο θελει να με ξεφορτωθει και ακομα εδω ειμαι.
Γελασε και χαιδεψε τα μαλλια μου αλλα δεν απαντησε.
Emily: Ελα πες.
Louis: Τι?
Emily: Ποιος ειναι ο λογος που την κρατατε ακομα?
Louis: Αυτος.
Emily: Δεν υπαρχει κατι αλλο?
Louis: Τι αλλο?
Emily: Δεν ξερω. Ελα BooBear κατι κρυβεις.
Louis: Αν εισαι εσυ καχυποπτη δεν φταιω εγω. Λοιπον, τι κανεις το βραδυ?
Emily: Κοιμαμαι.
Louis: Τα αστεια του Harry λες κι εσυ? Αντε, σοβαρα, εχεις κανονισει κατι?
Emily: Δεν νομιζω, αν σκεφτεις οτι πιστευα οτι θα ημουν στο σπιτι. Εσυ ετσι κι αλλιως δεν εχεις συναυλια?
Louis: Ναι, ελεγα αν θες να ερθεις να μας δεις.
Emily: Νομιζα οτι ολες οι εμφανισεις σας ειναι sold out.
Louis: Με δουλευεις? Δεν θα βρουμε εισητηρια για τις συναυλιες μας? Παρε και τη Zoe κι ελατε.
YOU ARE READING
A love can manage all
RomanceΕιμαι η αδερφη του Λιαμ Πευν και αυτη ειναι η Ζωη μου αλλα και το μαρτιριο μου!!!!!