Part 11
*Zoe P.O.V.*
Zoe: Τιποτα, τον φορτιστη μου ηρθα να παρω.
Emily: Τι να τον κανεις τετοια ωρα?
Zoe: Το κινητο μου ξεφορτιστηκε.
Emily: Και τι θελει ο φορτηστης σου στο δωματιο του Liam?
Zoe: Μαλλον θα τον ξεχασα εδω...
Liam: Κοριτσια δεν τα λετε εξω? Θελω να κοιμηθω.
Πηρα την Emily και βγηκαμε απο το δωματιο. Πριν κλεισω την πορτα εριξα μια ματια στον Liam. Σχηματισε με τα χερια του μια καρδια και μου ψυθιρισε 'σ'αγαπω'. Του χαμογελασα. Τελικα αυτη η σχεση θα ειναι πιο δυσκολη απ' οτι περιμενα.
*Emily P.O.V.*
Η επομενη μερα περασε ηρεμα. Τα αγορια ηταν σε μια συνεντευξη οποτε η Eleanor ηρθε στο δωματιο μας υποτιθεται για να περασουμε "λιγο χρονο μαζι"...
Eleanor: Παντως για να ξερεις δεν ειχα καμια ορεξη να ειμαι εδω σημερα. Ο Louis με εστειλε για να τα βρουμε. Zoe, με εσενα δεν εχω προβλημα να το ξερεις...
Η κολλητη μου απλα σηκωσε τους ωμους σε ενδειξη αδιαφοριας.
Emily: Νομιζεις εχω εγω ορεξη να κανω παρεα μαζι σου?
Eleanor: Αφου ζηλευεις...
Emily: Τι να ζηλεψω μωρε απ'τα χαλια σου?
Eleanor: Δεν ξερω τι λες παντως ο Louis εμενα διαλεξε.
Emily: Αντε παλι τα ιδια! Τι με νοιαζει μωρε ποια διαλεξε ο Louis?
Eleanor: Αφου τον θες! ΠΟΛΥ!
Zoe: Κοριτσια! Ηρεμιστε! Θελετε να παμε για ψωνια?
Eleanor: Εγω με αυτη? ΠΟΤΕ!
Τελικα η Zoe μας επεισε. Βγηκαμε στα μαγαζια και ψωνισαμε ολες φορεματα για το βραδυ που θα πηγαιναμε σε ενα club. Μας ειδαν και καποιες directioners που ζητησαν φωτογραφιες με την Eleanor. Μαζι τους, σαν να μεταμορφωθηκε... Ηταν γλυκια και χαμογελαστη και τους μιλουσε πολυ ευγενικα. Τελικα μαλλον μονο μαζι μου ειναι στριγγλα. Τελος παντων, γυρισαμε στο ξενοδοχειο αργα το απογευμα. Οι One Direction ειχαν γυρισει απο τη συναυλια και ετοιμαζοντουσαν (οι ντιβες) για το βραδυ. Εγω ντυθηκα καπως ετσι:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=117136369 η αντιδραση του Liam και της Zoe οταν με ειδαν ηταν...ας πουμε επικη.
ESTÁS LEYENDO
A love can manage all
RomanceΕιμαι η αδερφη του Λιαμ Πευν και αυτη ειναι η Ζωη μου αλλα και το μαρτιριο μου!!!!!