Нарны сайхан гялбаа нүдийг минь өөрийнх эрхгүй нээлгэнэ. Харин хажууд минь хайрт минь намайг тэвэрээд зүд нойрондоо автах нь хичнээн хөөрхөн.........
Байз? Энэ одоо юун уянгын хайлал вэ?
Сайхан гялбаа ч гэх шиг өөрийн эрхгүй ч гэх шиг бараг хүчээр нээж байхад харин хажууд минь амьдралыг минь бусниулсан гэмт хэрэгтэн КИМ ТЭХЁН тухтайн аргагүй унтаж байна. Энэ тухтайн аргагүй унтаж байхад би зовж байх гэж. Уурласандаа түүнийг нэг жийчихсэн чинь өнхрөөд уначихлаа...... өө хөөрхий азгүй ч юм уудаа миний ахТэхён босч ирээд "Яаа Ким Тэжён чам шиг төрсөн ахыгаа жийж сэрээдэг дүү долоон тэрбум хүнээс нэг ч байхгүй шүү. Ямар зэрлэг юм бэ?"толгойгоо барин ёолох аж.
"Битгий хэтрүүл таниас болж амьдрал минь сүйрчихээд байгааг мартаагүй биз"
Ууртайн аргагүй хэлсэнд Тэхён уббагын хөлс бурзайж нүүр нь таталдах нь тэр.
"Яагаад надаас болдог юм?"
"Өө за тэгээд Тэрёнаас болсон хэрэг үү? Өөрийнхөө хэргийг өөр хүнд тохоод л"
Тэхён харин тоосон ч шинжгүй "Бараг л тийм шдээ"
Цаад өрөөнөөс Тэрён нойрмоглон орилох нь сонсогдоно "Хөөе би чамайг айн төмс болгоно шүү чи л анхнаасаа тэр бандийг зодоо биз дээ"
Тэр аль ужен өрөөний маань гадаа ирсэн байх бөгөөд хөмсгөө тэрийтэл нь зангиглсан байв.
"Чи хэлээгүй бол тийм зүйл болохгүй байсан юм"
Одоог хүртэл өөрийнхөө буруу гэж хүртэл өөрийнхөө буруу гэж зөвшөөрөхгүй байх шив??
"Байж бай эхнээс нь надад ярь өчигдөр аав ээжийн юу гээд байгааг сайн ойлгоогүй"
THE FLASHBACK
"Ядаргаатай юм аа" газар суухад
"Юу болсон бэ?"
Тэрён цүнхнээсээ ус гаргаж ирэн "Манай ангийн Мёол Тэжёныг сайхан охин шүү" гээд байхаар нь жоохон хатуу үг хэлсэн чинь давраад новш чинь амталмаар байна сайхан биетэй шүү ч гэж байх шиг гээд уснаасаа том том балгалав.
Тэхёны царай барайж хөмсгөө зангидан "Яасан гэнэ ээ?"
"Ягаав дээ чи мэднэ шдээ. Тэжёныг байнга дагаад ойртох гэж хичээгээд байдаг банди"
"Тэр тэгээд Тэжёныг амталхыг хүссэн гэж хэлээ юу? Үхэхийг хүсэж л дээ новш чинь"
"Тэрүед яаж Жүнми байсын. Үгүй бол дахиад аав ээжийн үглэхийг сонсох байлаа"