05. Муухай Тэхён

1.4K 172 26
                                    

Жиминаас салаад нэг сар салаад ч юу байхав харьцхаа болиод нэг сар болсон. Эхэндээ түүнтэй ярилцмаар санагддаг байсан ч одоо буцан хэвийн байдалдаа орсоон. Сарын хугацаанд ч их юм болсон л доо. Тэхён Тэрён хоёр шивээстэйг минь мэдчээд хэдэн хоног яаж тамласан гэж бодно. Нөгөө хөвгүүд ойртуулдаггүй хэвээрээ. Гэхдээ хамгийн муухай нь хоёул хоёулаа найз охидуудтай болсон гээд боддоо. Муухай байгаа биз? Гэтэл би энд гацнаархнаа гиюүрээд явжих гэж. Тэрён аягүү сэтгэлээрээ хүндэлмээр охинтой үерхдэг. Би ч бас нилээн дотно хихи. Харин Тэхёных амилсан шулам гээд бодчих эсвэл арай жулдах юм болов уу? Тэхён охинтой ярьж байвал шууд тэр охиныг нь үсдээл авдаг гээд хэлхэд хангалттай байх. Анх бас надтай нилээн хар яар хийсэн болхоор би тийм ч дуртай биш. Тэхёны хувьд магадгүй сахиусан тэнгэр? Тэрнийг удахгүй ойлгоно гэж найдаж байна.

Өнөөдр амралтын өдөр ээж аав уулын аялалд явсан маргааш эсвэл нөгөөдөр л ирэх байх. Тэгхээр ах нартайгаа алалцая гэсэн чинь Тэрён өнөөдөр найзындаа хононо гэсэн. Найз ч юу байхав Хэжин эгчийнд очих байх л даа. Ингээд Тэхён бид хоёр л үлдэж байгаа юм даа.
Харин Тэхён хүнтэй үерхсэнээсээ хойш намайг ерөөсөө тоохоо болчихсон. Гомдмоор ч гэсэн одоо ялтай билээ.

Би- Тэхёнаа

Тэхён- Ясан?

Би- Өнөөдөр хоёуулаа юу хийх үү?

Тэхён- Юун хоёуулаа вэ?

Би- Тэгээд гурвуулаа юм уу?

Тэхён- Өнөөдөр Нана манайд ирнэ. Чи гарах бол ганцаараа л гараарай.

Би- Өө за тэр шулмыг гэртээ авчрах гэж байгаа юм уу?

Тэхён дуугаа өндөрсгөөд- Хэнийг хэлээд байгаа юм.

Тэхён анх удаа чанга дуугаар ярьж байгаа болхоор тунисандаа- Танай тэр хайрт Нанаг чинь хэлж байна.

Тэхён- Ким Тэжён наад хэл амаа мэдээрэй.

Би- Мэдэхгүй бол яах юм? Зодох уу? Загнах уу?

Тэхён- ТЭЖЁН

Би- Яав? Тэр хүүхэнг ирхээр чинь би явчихна. Харин миний юманд хүргээд миний өрөөнд оруулаад үзсэн байгаарай. Ойлгов уу?

Тэхён- Чиний хэлснээр байх ёстой юм уу?

Би- Тэр миний өрөө тэр хүүхэн чинь орвол бузартчих юм билүү?

Тэхён- Дахиж Нанагын талаар муу зүйл ярьвал тэр үед бид холбоогүй болно гэж мэдээрэй.

𝚋𝚊𝚍𝚋𝚘𝚢Where stories live. Discover now