Бүгдийнх нь царай цайж тэдний ширээ тэр аяаараа чимээгүй болох нь тэр.
Тэрён гараа савчуулан "Хүүе хүмүүсээ та нар зүгээр биз??"
"Чи сая Жиминыг сонгохын оронд ихэрхийнхээ найз охиныг ч бас сонгож байгаа юм уу?"
Тэрён асуусан харцаар "Асуудал байгаа хэрэг үү?"
"Жимин аа одоо Тэхён убба л үлдчихэв үү"
Удалгүй Тэхён ширээнд суугаад "Захиалгаа өгчихлөө манайхаан"
"Тэхён убба "
"Жимин эсвэл би аль нь вэ?"
"Юу?"
Жимин ам нээн "Би юу? Энэ охин уу гэж байна"
Бид хоёрын хариулт нэхсэн харцтай тулгарсан Тэхён убба сандарч хэл ам нь түгдэрсээр Тэжён гэх нь тэр.
Бүгдийнх нь ам шаланд хүрэх гэж байхад би их л бахархалтайгаар Жимин лүү хариу шидэж ялсан аа харцааа хэлж байв.
Жимин ялагдалаа хүлээх бодолгүй байгаа бололтой "Чи хоёулантай нь харьцдаг болхоор л сонгосон юм за"
"Юу яриад байгаа юм хэн хэнтэй хамтад нь харьцдаг гэж"
"Би Тэхён бас Тэрён уббатай хоёуулантай чинь харилцаатай болхоор гэж байна"
Тэр хоёр ийм зүйл байж болох юм уу? гэх харцаар намайг ширтэж байв.
Тэсэлгүй инээд алдан "Уучлаарай Ким Тэжён гэдэг энэ хоёртой зэрэг явалддаг хүүхэн нөгөөгөөр нь тэдний төрсөн дүү нь байна аа"
Тэл яг эвэртэй туулай үзсэн мэт ангайх үед Тэхён аль хэлдийн утсаа гаргаад ирчихсэн зураг авж байв.
"Тэгэхээр чи тэдний бид нарт харуулдаггүй төрсөн дүү нь юм уу?"
"Ххэ тийм л болж таарж байх шиг байна"
Тэрён бидний яриаг таслан "Гэхдээ би биш ягаад Тэхён чиний найз залуу болдог юм"
"Эрхэлж байгааг нь хараач. Зүгээр л Тэхён убба намайг хөтөлсөн байсан болхоор тоглох санаа шууд орж ирээд тэгээд л ххэ"
"Тэгвэл дахиад танилцацгаая"
"Энэ эрхийн балайнуудын өрөөсөн дугуй байна танилцхад таатай байна"
"Эртхэн хэлчихгүй тэгээгүй бол ийм юм болохгүй байсан юм за" Жимины хацар улайн харагдана.
"Чи л өөрөө..." үг хэлхээс өмнө намайг дуугай болгочхов .
Хэрүүл өдөх санаатай дахин үг хэлэх гэхэд хоол ирчихэв. Азтай байна!
"Сайхан хооллоорой"
"Сайхан хооллоорой
Хоолоо идэж дуусчихаад бүгд л гэдээ илэн сууцгаана.
"Амттай байлаа шүү. Бүүр бондойчихлоо"
"Наад амаа л даа заваан идэх юм"
"Гэхдээ хөөрхөн л байгааздэ. Алив наашир" Тэжёныг дөхүүлж суулгаад өхөөрдөн амыг нь арчиж өгхийг харсан Хусог
"Ах дүү ч гэсэн хосууд шиг байх юма"
"Харин тиймээ"
"Хахаха зза бөөнөөрөө одоо хаачихав?"
"Харьсан дээр байх аа"
"Арай эрт байгаа юм биш үү?"
"Тэгвэл Тэжён эхлээд харьж байх уу"
"Өө та нар ингэх байсан юм уу? Муухай юм бэ?"
"Чамаар яахав дээ одоо харь" Жимин сандал дээрх цүнхийг минь надад өгөв.
"Хнн явлааа за" сүүлийн үгээ чангахан шиг хэлчээд үгийн зөрөөгүй хоолны газраас гараад явчихлаа.
"Пак Жимин чамайг дээ"
"Одоо наа чинь бүүр хэдэн өдрөөр юм болно оо. Жимин чи араас нь яв"
"Яахлаараа би гэж?"
"Чи бүгдийг нь эхлүүлээ биз дээ дуугүй араас нь явдаа!"
Жиминыг зоогийн газраас гартал эргэн тойрноо хартал зоогийн газраас хажууд байдаг Карокены үүдэнд нь Тэжён хувцасаа цахилгаандах гэж оролдохтой нь таарав. Тэжён Жиминыг шууд хараад явах гэсэнч Жимин хурдан учир явхаас нь өмнө гүйцэн гарыг нь барьж амжсан юм.
"Тэжён"
"Яав?"
"Саяны үгэнд гомдоо юу?"
"Үгүй дээ зүгээр л жоохон тоглосон юм"
"Зза тэгвэл ямар ч асуудал байхгүй шүү"
"Эр юм байж олон юм шалчганалгүй явдаа"
"За тоглосон юм аа. Хүргээд өгье"
"Зза алив хүргэж өгөх гэж байгаа бол битгий гахай шиг бондогноод бай хурдан хүргэж өгөөд буцаад ирхээ бод"