Тэхёнтой учраа олчихсон болхоор сэтгэл нэг л сайхан болоод явчихав. Түүнтэй хамт оройн хоолоо идээд өрөөндөө орж жаал бусниулсан юм аа цэвэрлэв. Угаасаа хийх зүйл олохгүй байсан учир усанд ордог юм уу ч гэж бодлоо. Хийх зүйлээ олж ядан суухад Жиминээс мессэж ирсэн байх нь тэр.
Мочи
Юу хийж байна?Тэжи
Хийсэн юм алга, сууж байнаМочи
Мм чи маргааш завтай юу?Угаасаа хичээл амрах дөхөж байгаа учир түүнд зөвшөөрчихлөө. Зүгээр байлгүй дээ тийм биз ххэ.
Мочи
Тэгвэл 5 гээд уулзы хөөрхөн болоод байж байгаарайТэжи
Хнн угаасаа хөөрхөн за юу!!Намайг царай муутай гээд байгаа юм уу хайшаа юм.
Мочи
Хха зза маргааш уулзы сайхан амраарайТэжи
Чи ч бас сайхан амраарайБас сайхан амраарай гэдгээ мартахгүй байгаа юм аа.
Нэгэнт л бараг болзоо шахуу учир маргааш юу өмсхөө бас хэрхэн хоёр тэнэг ахыгаа аргалхаа ч бодоод амжав.
Гэвч тэр хоёр миний амьдралыг бараг нэвт шувт мэддэг болхоор хэлэх шалтаг олигтой олдсонгүй. Шуудхан Жиминтэй гадуур гарна гэвэл боож үхэх байх даа.
Ер нь би ягаад ийм хавчигдмал байдалд байдаг юм болдоо??
Оройн 11 цагийн үед Тэрён орж ирэх нь тэр. Тэд ингэж оройж болоод байдаг гэтэл би 6 гэхдэ гэртээ ирэх ёстой. Арай муухай юу?
Арай унтаагүй байгаа учир доошоо бууж түүнтэй жаал юм ярьлаа. Тэрён Тэхёныг бодвол арай илүү юмыг ухаж ойлгодог учир түүнд хэлээд үздэг ч юм уу гэж бодлоо. Яах бол?
Тэхён аль эрт унтаад өгсөн болхоор зориглон байж түүнийг өрөөндөө дагуулж орлоо.
Тэрён их л гайхсан янзтай: Ясан бэ? гэх нь тэр
Би: Хари надад асуудал гараад
Тэрёны царай өөрчлөгдөж орон дээр минь тав тухаа олж суучихаад ярь гэсэн шмг толгойгоо дохих нь тэр.
Би: Үнэндээ бол Жимин намайг маргааш хамт гадуур гарцгаая гэсэн
Тэрён: Тэгээд?
Би- Угаасаа хичээл амрах болж байгаа учир би түүнд зөвшөөрчихсөн л дөө
Тэрён: Хэдээс юм?