Capitolul 3

27 9 0
                                    

           ----------Marele Canion----------

(melodia It's always a good time -alarmă)

Am început să fredonez piesa It's always a good time cum m-am sculat din pat. Mă ridic cu un rânjet pe faţă, ne înţelegând de unde atâta fericire în mine azi. Însă zâmbetul îmi piere de cum îmi văd reflexia în oglindă. Ghemotocul de blană din capul meu ma făcut să îmi pierd echilibrul. Îmi va lua o veşnicie să scap de el!!! Aveam nevoie urgentă de o baie! Cum era posibil?

După rutina de dimineață am fugit spre oglindă şi m-am aranjat. Arunc o privire spre ceas şi realizez că mă trezisem cu o oră mai devreme. Serios?! Asta însemna că mai aveam destul timp.

-Ok, să vedem.... hmm..   spun eu aruncând o privire spre dulap

Ochii mi-au căzut pe o pereche de blugi foarte scurti și o cămașă cu un decolteu adânc... Foarte tentant, dar am decis că o să le port la petrecere. Oare se întâmpla ceva dacă nu mă îmbrăcam la fel? La urma urmei rescriam o zi din viața mea... Aveam tot dreptul nu? Și exact atunci aud vocea mătuși mele. Am decis să port blugi mei preferați - albaștri - și o bluză roșie cu un decolteu moderat.

Totul s-a petrecut exact așa cum îmi aminteam, extrem de ciudat. Dar am trecut și prin mai rău. E într-un fel amuzant să cunoşti o parte din viitor. Mă întrebam cine a dat timpul înapoi? Voiam să ştiu dacă vampirii aveau puterea asta. Nu credeam să fie posibil, având în vedere că singurele lor calităţi sunt viteza şi constrângerea.

Și iată-mă din nou pe hol, Lucas trebuia să apară din secundă în secundă. Dar nu a apărut nici la prima cotitură, nici la a doua. Începusem să cred că nu va apărea deloc, când ma tras de cot și ma lipit cu spatele de perete.

 Începusem să cred că nu va apărea deloc, când ma tras de cot și ma lipit cu spatele de perete

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Scuze de întarziere dar nu ar trebuii să fiu aici.

Îl privesc nedumerită, oare la ce se referă?

–Ce tot vorbești? Exact aici ar tre..

–Nu! Şefii mei m-ar omorî dacă ar afla că sunt în preajma ta.

Deci temerile mele erau adevărate.... Vampirii au....

–Atunci, de ce...?

–A trebuit să mă asigur că n-ai pățit nimic... și că nu mai turnat bineînțeles.    spune el zâmbind

–Aham...strict profesional?

Ridic o sprânceană analizându-i atent reacţia.

–Normal...Dezamăgită?

Dangel (Volumul 1 - Descoperirea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum