Günlerden Bu Gün

54 5 11
                                    

                    Sevgili Günlük
       Hayat: kimsenin şekillendiremediği ama biz; boş, amaçsız insanların inatla kurcaladıkları şey. Bilemiyorum ki biz ne garip varlıklarız. Kimimiz saçma buluyoruz yaşamayı, kimimiz uğraşıp didiniyoruz onun için, sık sık ölüm olduğunu hatırlatsakta kendimize bırakamıyoruz bugünümüzü onun adına harcamayı... Evet, hayat... İnsanı şekilden şekile sokan hem nefret ettirip hem de bağımlı kılan hayat... Size hayat hakkındaki görüşlerimi aktarmak isterim. Evet, evet ben. Ben kim miyim? Şimdilik x.
          Benim hakkımda ne kadar az şey bilsen o kadar iyi. Bu yüzden seçtim ya bu ismi. Bilinmeyenler arasında sıkışıp kalmış, başkaları arasında eğilip bükülmeden birbiri üstüne kıvrılmış iki çubuktan oluşan bu harfi. Eh, ismimden de tahmin etmişsindir, devamında gelecek hayat hakkındaki görüşlerimi. Ancak pat diye dalmak istemem konuya hem de daha tanışma faslında...
         Ben x. Her bilinmeyen gibi benim de kurallarım var. Mesela toplama halindeysem çıkartırsın benden bir şeyleri, bugüne kadar herkesin yaptığı gibi; ya da tanımak bulmak için yalnız bırakmalısın eşitliğin öte tarafında, işte şimdi yalnızım bu defter sayfasında... Bu yüzden açıyorum aklımdakileri.
         Ben x ve ben bugün eşitliğin öte tarafında çarpma halindeki hayatıma karşı yalnızım...

Sevgili GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin